středa 12. července 2017

Relax zone...

"Nerušit!... Maminka trucuje!"

... opožděný dárek k narozeninám a radost veliká...
... a protože mám tady na blogu dovoleno snít, už se vidím pohupovat se Šiškou na klíně a knížkou v ruce, líně sledovat oknem mraky, trucovat, lovit fantazii a nebo jenom chytat lelky...

.... že chci závěsné křeslo v podkroví bylo jasno hned poté, co jsem minulý rok dostala jako překvapení jedno ven, pod pergolu... drželo se mě to jak moucha mucholapky a tak jsem letos oželela moment překvapení a vyslovila se "naférovku"...

... ovšem najít to pravé ořechové už chvilku zabralo...

... ale už je doma, už visí a já si myslím, že interiér rozhodně nenarušilo, spíš krásně doplnilo...








... happy relax time!!!...

(a já jdu zase něco dělat ;))

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. Šári, vypadá úžasně !!!! Krásné "pohoupáníčko" .... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Je tak krásné, hned bych se zhoupla :)
    Domovu pěkně sluší, to se musí nechat.
    Pěkný den, Šárko.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!