pondělí 3. července 2017

Radost bedýnková...

Nic naplat, Martin ví čím mi udělá radost. Naposledy úplně obrovskou, když přinesl domů tuhle bedýnku... prý třeba na kytky... 
Kdepak kytky, to by byla (s úctou k veškeré květeně) škoda. Ubytovala jsem v ní konečně všechny svoje Apetity, které jsem stále přesouvala z místa na místo.




... konečně je mám přehledně a po ruce a ještě je v druhé řadě místa na dalších několik ročníků... ;)

K radosti tak málo stačí ;)


10 komentářů:

  1. Je božíí...Hezký večer Ilča

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, někdy ke štěstí stačí tak málo. Bedýnka je OK.

    OdpovědětVymazat
  3. Super bedýnka :-) Hezké dny D.

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, bedýnka je úžasná, k vám se krásně hodí. Kde ji manžel objevil, někde na staré půdě?
    Na kytičky by byla škoda, v kuchyni jí to sekne víc.
    Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, přivezl jí od kamaráda ;)... máme okolo sebe hodně vetešníků, co jsou na tom podobně :D... a taky by mi to na kytky nedalo ;)
      Díky a pozdrav posílám!!

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!