neděle 2. července 2017

Pro (nejen) deštivé odpoledne...

aneb
Křemílek, lepidlo a nůžky... 

Známe to všichni, čím víc vám něco zakazují, tím víc to toužíte vyzkoušet... já to tedy tak mám... Třeba olejové barvy... tak dlouho jsem po nich toužila a taťka mi je odpíral, až se staly nedílnou součástí mého života... :)
Je pravda, že barvy na mém stole zakázané má, ale s příslibem, že jenom teď, dokud je malej :) Zatím to chápe a když mě vidí brát štětce do rukou říká - "já musím počkat, protože jsem ještě malej"...
Každopádně lepidlo a nůžky už objevil a lepí zdárně všechno a ke všemu. A aby z této kombinace nevzniklo něco nežádoucího, snažím se ho mít pod kontrolou, ale přitom jeho kreativní touhu uspokojit...
... a deštivé počasí se k tomu jenom nabízí...

... nic nového, nic složitého... stačí papír, zelený krepák a lepidlo...
... z kousků krepáku se dělají kuličky, které se lepí k papíru, což ho defakto baví nejvíc - patlal lepidlo po papíru - a tady si může lepit ostošest... :)


  
  



 ... nastříhat pampelišku jsem mu samozřejmě pomohla... "Mami, ale nalepím ji sám!"...
to se ví... :)




... květ bez stonku se mu ale nezdál... nevím po kom je takovej detailista...
... naštěstí drátek byl po ruce...
... a na tváři spokojenost...


 ... "a na tu louku půjdeme na procházku. Taťka nese kluka a maminka má v kočárku miminko... "






... tak tady nás máte... v plné kráse ;)

Krásnou neděli!
Vaše Šárka


2 komentáře:

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!