čtvrtek 13. července 2017

Prázdninový týden první...

Jen jsme zamávali nemocem a vstoupili do prvního prázdninového týdne, ve středu se Mimi probudila a koukla na mě okem celým napuchlým a krvavým. I když jí úsměv z tváře nezmizel a vesele volala "mama!", mě úsměv zmizel okamžitě a už jsme seděli v autě směr pani doktorka. Můj rychlý krok vyděšené matky zastavily až zamčené dveře před ordinací, které odolaly mým třem opakovaným "najezdům"... Co to sakra je?
... po pár vteřinách hudrování jsem začala přemýšlet, aby mi došlo, že je středa a že je svátek.. 
(tatínek odešel jako každý jiný den do práce a mě na tom dnu tedy nepřišlo nic divného ;))... 
... jedem na pohotovost...

Na pohotovosti jsme k mé radosti narazili na naši pani doktorku. Diagnoza zánět - nejspíš ji něco kouslo (je pravda, že poté co ustoupil otok byl vidět pupínek jako od komára... ) a ona si tak hodně mnula, až se do oka škrábla. Vyfasovali  jsme tabletky, kapky, zákaz chodit na sluníčko a hlavně dodržovat přísnou hygienu rukou... Tak to bychom měli a až do soboty jsme se pohybovali na maximální vzdálenost 2m od domu, kde končí pergola.

V neděli ráno už na mě ale koukala dvě veselé očka s bělmem zase bílým jak čerstvý sníh a tak jupí ven, kde se sluníčko pro jistotu schovalo na celý den za mraky :) a odpoledne jsem se schovala já, do aťasu a ty tři nechala na pospas radostným hrátkám. S taťkou je vždycky stejně větší sranda ;)

...neřeší totiž sto věcí najednou a má čas jenom na ně
... neřeší čurbes
... a umí z papíru slepit tu nejlepší přilbu na světě


když jsem to uviděla málem jsem si (pardon ten výraz) čůrla... :)))))


... a k tomu si ještě zvládne číst..
(mám se ještě co učit :))

a pak že chlapi nezvládnou víc věcí najednou...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!