pátek 14. července 2017

KONEV...

Mám nový poklad!
...no, on tedy není až tak nový, má už něco sakra za sebou, což je na něm vlastně to nejlepší ;)...
... objevila jsem ji u Martina v pracovně a prostě mu ji tam nemohla nechat, to určitě alespoň někdo z vás pochopí :)...
... dlouho mým pohledům smutných a prosebných očí odolával, ale dostala jsem ji ...
... musím se ale o ni dobře starat, a to já přeci budu!...


... už má čestné místo v kuchyni...
... do toho rohu jsem pořád nemohla najít to správné ořechové, ale tohle je TO ONO ;)
... no jen posuďte sami...






... mám s ní velké plány, ale zatím jsem ji ozdobila ptáčaty na kolíčkách, co jsem tu měla od Velikonoc ;)




... a já letím vyndat koláč z trouby, protože začíná nějak podezřele vonět... je borůvkový a to by byla obrovská škoda!

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Parádní kousek. Co asi podobných věcí se někde povaluje.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá tam dobře,tak hlavně,že se ti to líbí:)

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto tě chápu, je to fakt krása....Jakej byl koláč?:- Hmmm, borůvkovej, asi zítra taky zajdu.

    Měj se krásně!

    papa ByGabra

    http://www.bygabra.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Šári, tak tomu říkám poklad .... moc mu to v tom koutku sluší .... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!