pondělí 12. června 2017

Tráva...

Nejkrásnější pohled sobotního rána. A to jsem ještě v pátek hartusila, že opět ani jedno semínko se neuchytilo. 
V neděli jsem si ze zahradnictví přivezla pytel s příhodným názvem "trávníková náplast" (obsahuje již namíchanou směs osiva,hnojina a zeminy s kokosovým vláknem, pro lepší klíčivost)... Řekla jsem si, že je to už poslední pokus. 

Už dva roky zpětně. Od jara kultivuji, seju, hnojím a zalévám a zalévám... a občas se objeví jeden fous či dva fousy. Když vylezou čtyři, jásám jak o prvních Vánocích... Ale stále jsme na tom s trávou víc jak bídně... A jako že až tak, že si vozím trsy trávy od našich a sázím si je doma... jako fakt jo!

Ano,jsem už skoro posedlá a urputná, ale ono je lepší válet se v trávě než na place hlíny, no ne?

Ve finále se ukázalo, že sice seju, ale asi špatným semínkem, jinak si to nedovedu představit, protože vidíte to?... Ne jeden fous, ne dva fousy, dokonce ani čtyři... ale stovky a stovky nových travních miminek.

Nedovedete si představit tu radost... chodím se kochat, jemně ji hladím, vyprávím jí příběh o tom, jak se těším, až si za čas, poté co zesílí, do ní lehnu, budu chodit bosa, se skřítkama si v ní budeme hrát, hledat mravence, malovat a číst...

Vrchní část zahrádky se už zelená.
Hned včera jsem jela pro další pytel a už jsem zasela i kousek spodní zahrady, okolo trvalkového záhonu. 










***
„Bohatství, které nám poskytuje příroda, je vysoce nadřazeno našemu zaprášenému světu a celá příroda je proniknuta pocitem rovnosti."
(Polštář z trávy) -Sóseki Nacume 

***
„Mé umění je nezaplatitelné, svůj pocit bych nedal za nic na světě. Ať si ostatní lidé uběhají nohy za penězi, slávou a poctami, já s nimi nejdu, raději si lehnu na trávu pod kvetoucími květinami, nechám se laskat větrem, budu poslouchat lidskou vřavu a snít o modrém z nebe.“
Otto Mueller


..tak ať vám ten nový týden začne tak z vesela a úspěšně jako ten náš nový trávník, moji milí!!!...
Vaše Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám předem za všechny vaše komentáře ♥