středa 14. června 2017

... a tak se dojímám...


... mám ráda vůni čerstvě povlečených peřin...
... zdají se v nich ty nejkrásnější sny...






... miluji vůni pivoněk...
... vrací mě do dětství...






... zbožňuji ty jejich dětské nožičky s malými prstíky...
... neskutečně mě ten pohled dojímá...






... čas tak strašně letí...
... peřiny ztratí svou svěžest, stejně jako ty květy pivoněk... 
... a ta roztomilá nožička rok co rok bude větší a větší...

... peřiny vypereš... pivoňky příští rok vykvetou znovu...
... ale každý den se skřítky je den, který už se nikdy opakovat nebude...
... a už takhle malá nožička má na svědomí OBROVSKOU láskyplnou stopu na mém srdci, která tam zůstane NAVŽDY...

♥♥♥

4 komentáře:

  1. Šárko, pivoňky a prstíky taky zbožňuju :-) ... a ještě ty dva dolíčky nad zadečkem dětí, když už jsme u těch dětských detailíků :-) měj se krásně, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, také miluji vůni čerstvě povlečených peřin. A fotky dětských nožiček jsou miloučké, pravdou je, že rostou jako z vody a tyto záběry se opakovat nebudou. :o)
    Vychutnávejte si s prckama každou chvíli, protože čas strašně letí a než se člověk naděje, jsou dospělí. (Teda, takhle rychle to zase nejde, ale já to tak vnímám.)
    Přeji krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezky napsané. Jsou pocity, které se v nás uloží navždycky a pak přijdou okamžiky, kdy se nám připomenou. A jsou stopy, které se na srdci mámy otisknou a zůstanou napořád.
    Hezké dny, Šárko!

    OdpovědětVymazat
  4. Ano,řekla jsi to úplně přesně,cítím to taky tak:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!