úterý 13. června 2017

Rande...

Měla jsem včera úžasné rande. 
V kině. 
S tím nejskvělejším chlapem na světě.

Minulý týden byl zase trošku víc náročný. Mimi se opětovně ozvaly zoubky. A hlavně nastoupily teploty. Že ona si to holka moje takhle hrozně vyžírá. U Křemílka si pamatuji, že teplotu měl jen jednou jedinkrát a to když se mu ozvaly 4 zuby najednou... Pak už to šlo jako po másle...
Každopádně po několika proplakaných nocích a dnech můžu radostně a hrdě a hlavně s úlevou konstatovat, že první stolička je venku a druhá se začla klubat... Vypadá teď vtipně, protože jí mezi dvojkami a stoličkami chybí stále ještě trojky... 

A tak když už doma nastal tak trochu relativní klid a Terinka se zase pustila maminčiny sukně (protože jak jí není dobře, nemá svůj den a něco ji trápí, tak ji mám na krku celý den a odmítá přítomnost kohokoliv jiného... :))
a já to mohla zase vynahradit Křemílkovi.

A rovnou ve velkém stylu - vyrazili jsme do kina.
Naše další společné poprvé ;)


Původně jsem chtěla koupit lístky až na místě, ale naštěstí jsem je ve finále bookla přes internet. Protože ač jsem nám celou dobu dávala hoďku k dobru, ve finále musel před odchodem kakat..., pak jsem mu oblíkla úplně blbý, tvrdý a dlouhý tričko, takže si musel vybrat lepší :) a když už jsme byli na dvoře, tak bylo ještě strašně moc potřeba vylovit ze sudu s vodou Moně míček, aby nebyla smutná...
Do kina jsme pak vcházeli  těsně pět minut před představením :)

Šmoulí příběh ho plně strhnul a pro mě to byla hodina a půl příjemného relaxu ;)

A už teď se těším na naše další... :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám předem za všechny vaše komentáře ♥