pondělí 26. června 2017

První vlaštovka...

První obrázek, který vznikl po měsících zápolení a pálení... 
... tak trochu "remake" jednoho mého obrázku z roku 2010... 
... a i já musím objektivně přiznat, že se ruka o nějaký ten level vytrénovala... 
... který je původní a který nová verze asi označovat nemusím ;)...






... táborák z něj založit neplánuji, naopak vysílám ho do světa ;)... ale Hani, váš email mě pobavil, spontánně mě to rozesmálo jako dlouho nic :)... 

... dovolím si citovat... 

"...přesto by bylo fajn, než budete dělat táborák, dát třeba na fcb nebo instagram foto "k podpalu", a vsadím se, že o něj bude velký zájem...! zkuste se nad tím aspoň kapku zamyslet :) "

... tak já zkusím, slibuji  ;)... ale stejně budu pořád ta sebekritická a na detailech lpící Šárka, to už nezměním ;) , protože rozhodně nechci hřešit na to, že je o obrázky zájem a tím vám můžu nabídnou cokoliv i to, čemu nevěřím... Nechci kvantitu prodeje nadřadit nad kvalitu děl. To mi je hodně proti srsti :)... (holt má dlouhá studia ekonomie se minula účinkem :)))

Tak se mějte moc krásně ♥
A děkuji všem, komuž jsem stála za to mi napsat ;)... 




3 komentáře:

  1. Šárko, mi se ten obrázek z roku 2010 líbí strašně. Andílek, jihočeská staveníčka, k tomu zima...no paráda. Kdyby jsi se takového obrázku někdy opravdu zbavovala, ráda ho s tebou za něco mého vyměním (domácí mýdlo, bylinný sirup, bylinková směs na pití, ...)Za cokoli, co by tě z mé "tvorby" zaujalo :-) Obrázky 2017 jsou samozřejmě taky krásné :-) Měj se krásně, Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, bohužel ten obrázek k dispozici není :(... Výměnný obchod, proč ne... :) jen by ses musela smířit s novou tvorbou... bohužel... Ale každopádně moc díky ;) Pozdrav posílám!

      Vymazat
    2. Tak kdyby jsi někdy byla ochotna jeden ze svých obrázku se mnou za něco ode mne vyměnit, tak budu ráda :-) Hezký večer, Ivana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!