středa 28. června 2017

Pivoňkový...

... letošní pivoňkové ohlédnutí... 

Už třetím rokem mi nakvétá ... moje první pivoňka... vysazená v srpnu 2014 (k roku narození Křemílka) ... je z ní už pořádný keř ♥. 
Sleduji a okukuji ji už od prvních poupátek a nemůžu se dočkat až rozkvete do plné krásy a vůně.




... letošní první pivoňka byla kupovaná... narozeninová...



... měla jsem z strašnou radost a nosila si ji pořád sebou...
... doma, venku, do ateliéru a dokonce i do koupelny :)
... jediná škoda, že ta kupovaná nevoní tolik to pak ty zahradní...

... ale o pár dní později jsem se dočkala i těch "domácích" ;)



... babička vždycky říkala, že když jsou pivoňky rozkvetlé "jako bačkory", tak bude dozajista pršet...



... ale oni neztrácejí na půvabu ani po dešti...







... voní mi dětstvím, prázdninama... takovým tím zvláštním pocitem konce školního roku ;)... pamatuji si, že jsme jich měli na zahradě tři obrovské keře... bílé, růžové a takovéhle fialové... nosila jsem je vždycky do školy pani učitelce... Dělá se to dneska vlastně vůbec ještě? Krom konce školního roku? :)
... nevím proč, ale ty keře se vykopaly a leta letoucí jsme je neměly... Mamka je vysadila až taky tak pět let zpátky... a přesně zase ty tři keře... jednou, až budu stará a budu tam bydlet a budu poté zahradě chodit, budu strašně nostalgicky trapná a budu je trhat vnoučatům pro pani učitelky do školy... a oni určitě budou kroutit očima a říkat... "babi, kde žiješ, to se přeci nedělá! :)" 

Sama sobě do vázy je ale trhat nepřestanu :)






... akorát jsme letos přišli na to, že můj milí je na ně alergický... pšíká a pšíká, až by se upšíkal... takže jakmile začne jejich období, musím zásobit náš šuplík zdraví antipivoňkovýma tabletkama... protože příští rok už nám doma pokvetou keře dva (druhý jsem zasadila minulý rok k roku narození Terezky)... ♥




2 komentáře:

  1. Šárko, pivoňku jsem objevila až letos. Žádnou nemám, ale chci to napravit. Od sousedky mám slíbenou bílou a také se chci poohlédnout po růžové. Ta Vaše má nádhernou barvu i květ. Tu chci taky....
    Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, ona je krásná, ale když hodně vykvete, tak má výrazné žluté pestíky, na té jedné fotce je to vidět... což třeba ta mamky nemá a ta se mi líbí víc :D
      Tak se sousedce připomeňte v srpnu ;) to je jejich přesazovací čas ;)
      Mává Šárka

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!