sobota 10. června 2017

Muškátový...

Nedoceněná krása. 
To jsou prostě muškáty. 

Mnou tolik let opovrhované a opomíjené květiny. Přiznávám. Přišly mi nudné,okoukané... a ještě tak nějak divně vonící...
Poslední roky jim pomalu přicházím na chuť a letos v mých truhlících většinou hrají prim.
Škoda jen, že zimu nepřežily ty loňské, byly pnoucí a nádherně tmavě červené. 
Letos jsem zjistila, že ale po letech, kdy jsem barvami nešetřila, tak tentokrát ve většině ladím jen do růžova a fialova... je to příjemně uklidňující.  Zatím je více poupátek, truhlíky teprve pomalu zarůstají. Už se těším, až se ukáží v plné kráse uprostřed sezony.
Pravidelná zálivka a občasné přihnojení hnojivem na pelargonie dělá zázraky... :) 

No vždyť koukněte... nejsou nádherné?


... v závěsném koši kombinuji s petunií a verbenou (tu mám letos také poprvé)...





... v truhlíku na dílně ladí kombinace s molicí a bacopou. Fialovou...






... jestli je tu nějaký muškátový zarputilec jako já, tak řekněte, není čas dát jim šanci? :)


... a já se jdu po ranním kolečku kolem truhlíků vrhnout na dort a na oběd a přípravu odpoledního grilování. Budeme trochu opožděně slavit s rodinou tu moji maličkost... ;)
Klube se nám krásný den! ♥ :)
Mějte se!!

Vaše Šárka

4 komentáře:

  1. Muškáty miluji, nedávám na ně dopustit-jsou odolné, tolik barev si člověk může vybrat- prostě pro mne oku lahodící.......máš je moc pěkné,ať ti dělají radost a parádu.Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano! a odolnost! Na to jsem zapomněla!! I v těchto parných dnech, když zapomenu jeden den zalít, tak se nic neděje, oproti jiným letničkám, které ihned "lehnou" a pak se půl dne berchají :)... Jen je mi líto, že přes zimu jsem je nějak nezvládla uchovat... tak snad letos... ;) Díky moc Hani za návštěvu ;)

      Vymazat
  2. Šárko, i já mám muškáty ráda. V paneláku jsem měla převislé, ale nikdy mi moc nenarostly. Poslední dobou se mi líbí vzpřímené, růžové a pár jich mám každý rok v různých nádobách.
    Přeji krásnou oslavu narozenin. My dnes budeme také slavit, důvodů mám víc, ale narozky to nejsou. :o)
    Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokud jsou důvody slavit, tak je všechno tak, jak má být ;) no ne?
      PS. a mě se na muškáty opravdu vyplatilo, samozřejmě krom zálivky, i speciální hnojivo. Minulý rok mi ty převislé vyrazily tak, jak jsem to vídala jen v časopisech :))) Krásný nový týden! Š.

      Vymazat

Děkuji vám předem za všechny vaše komentáře ♥