úterý 27. června 2017

... moje království...

... hlavně tedy moje noční království ;)...
... nejlépe je tu ovšem ráno, když otevřu okno, při ranním sluníčku, a pouštím si sem ještě ten trochu chladný ranní vzduch... odpoledne, jak se slunce otočí, tak vzhledem k tomu, že mám okna na západ, je tu pekelně... i s větrákem v zádech...
... a kdyby to šlo, cítili byste, jak tu všude voní barvy a terpentýn ;)...
















... kouzlu papírových pytlů jsem dost propadla, jsou praktické a na oku docela lahodící... :)  schovávám v nich bublinkovou folii, malá čistá plátna, obálky, balící papíry a různé zbytky kartonů a krepáků a všeho, co je prostě FAKT ŠKODA vyhodit ;)




... takhle uklizeno tu moc často nebývá... využila jsem nedávného velkého úklidu a pořídila pár fotek... 
... momentální stav už je zase víc než chaotický :) ... díkybohu!

... a z toho bince vám s Křemílkem máváme ;)


... jsou to s Mimi už moji pomocníci ;) třeba takové balení magnetek a přívěsků máme sehrané jedna báseň :)





Děkujeme za návštěvu a budeme se těšit na příště ;)

Vaše Šárka a spol. ♥
   

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!