úterý 6. června 2017

Když se splní sen... ;)

Do oken bubnuje déšť... teda bubnuje... kapky přímo mlátí, že neslyším puštěné rádio, vítr venku řádí "ostošest" a nedaleko je každou chvíli slyšet hrom... 
I když se bouřek bojím, tak na druhou stranu je stejně tak miluji... a miluji ten zvuk dopadajících kapek... Nejradši bych si otevřela okno a ještě si pustila ten nádherně chladný vzduch, ale vzhledem k tomu, že mám pracovní stůl přímo pod oknem, které je střešní... no, asi by to nebyl dobrý nápad...

Co jsem se vrátila ze Zlína, tak jsem opět v plném nasazení reálného života. Kdo sleduje můj Instagram či FCB, tak ví, že klapka i tento rok nedopadla zas tak špatně :)... já jsem tedy za sebe spokojená (i když jsem normálně se sebou stále nespokojená :)), protože je to stále lepší průměr a stejně, jak už jsem psala, pro mě je obrovská výhra už jen to, že jsem již druhým rokem mohla být součástí :)... A i když jsem si od prvního dne po těch svých skřítcích stýskala, měla mokré oči pokaždé, když jsem viděla maminku s dětmi a poslední den už regulérně se při snídani na hotelu rozbrečela, když tam dorazila mladá rodina se stejně starými prťaty jako ty naše (musela jsem vypadat jak blázen :))... tak i přesto jsme si to tentokrát užili o to víc, že jsme nemuseli brát ohled na miminko, ale mohli jsme se účastnit všech akcí, které pro nás měli připraveny. Když jsem seděla na galavečeru, který byl pořádán k 20.tému výročí Salonu klapek, trochu jsem se musela štípnout, jestli fakt nesním... vedle u stolu taková jména jako Kristián Kodet či Kateřina Miler... a já tam mohla být taky :)... Takže věřte, i ty nejbláznivější sny se můžou splnit, jen je třeba si za nimi jít, nečekat, nesedět, nezávidět, nebát se (s tím mám občas problém), pracovat, nepolevit a nepřestávat SNÍT a ŽÍT :)



... já snít nepřestávám a rozhodně nepřestávám na sobě pracovat ... a to taky díky vám, protože vaše odezvy mi dodávají často energii jít dál, když ztrácím motivaci a chuť a náladu... Ono vám se to třeba nezdá, ale vaše slova, komentáře, názory, emaily, zprávy... ty jsou pro mě hnacím motorem. A to, když dostane chuť mít můj obrázek doma, to už je jenom završení, pomyslná třešnička na dortu ;) 

... tak DÍKY ♥ VELIKÉ!!!...

Vaše Šárka ♥

PS: a i když jsem vám chtěla atmosféru přiblížit fotkami, tak se omlouvám, ale to bych nebyla já, abych nezapomněla foťák :D



4 komentáře:

  1. Milá Šárko, moc Vám gratuluji k úspěchu vaší klapky. Byla nádherná a stále je. :o)
    Zahlédla jsem ji také na blogu http://pavluskab.blogspot.cz/
    Jste dříč a stále se posouváte. Moc Vám fandím.
    Přeji příjemné dny i když ta buřina před chvílí byla, co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, jsem i obří lenoch... bohužel... musím být na sebe tvrdší ;) ale děkuji. A jo, ta bouřka byla teda ;) máme pořádně zalito ;)

      Vymazat
  2. Ano, Šárko, je to tak - atmosféra ve Zlíně byla úžasná :-) Já tam byla, výstavu klapek viděla a Tvoje se mi moc líbila :-) Hodně nových tvůrčích nápadů. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Pavlo! Koukla jsem u tebe na fotky a atmosféra se mi hned vrátila ;) tak všem doporučuji k tobě nakouknout ;)
      Krásný den! :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!