sobota 27. května 2017

Výherce...

... krásný sobotní večer, moji milí...

... tak já už je znám... všechny "výherce" mých andělek... ano, čtete správně, výherců je více :) ... není to přeci jen obyčejná soutěž, ale soutěž narozeninová a to je, uznejte, prostě vyjímečné :)

TAKŽE... rozdělila jsem vás na dvě hromádky, na ty, co mi napsali na fcb a na ty, kdož zanechali vzkaz zde v komentáři na blogu... 

...a z těch dvou hromádek můj milý vylosoval ...



1. Radku A. - komentář číslo 20. zanechaný zde na blogu
2. paní Evu Štěpančíkovou Kaliankovou - z facebooku

... ale tím to nekončí... nojo, fakt :)
... ještě jsem se rozhodla, že dvě andělky poputují do nových domovů, a to:

- paní Evě.H - komentář č.6
- paní Dance - komentář č.12

... protože obě slavily narozeniny také, a mě by to prostě nedalo, to jen tak přejít ;)
(tož budu malovat jako divá :))

Všem výherkyním moc a moc gratuluji, budu vás kontaktovat  na email a paní Evu přes zprávu na FCB ;)

A vám všem ostatním děkuji moc za účast a netruchlete, nějakou soutěž zase vymyslíme ;)

...já teď dobalila obrazy a připravila vše na výstavu a teď jdu balit nás, na tu naši zítřejší cestu...

Mějte se strašně moc a moc krásně, užívejte víkendu a zase brzy!

Vaše Šárka ♥




1 komentář:

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!