středa 24. května 2017

Slavím a rozdávám... / GIVEAWAY

Rok jak kolo točí se...
... a kalendář na mě hlásá, že dnes je to opět tu...
... zase ve vzduchu voní TO NĚCO, to, co cítím jenom já....
... zase si večer při pohledu do zrcadla povzdychnu, a zase bych řekla, že vůbec nejsem o nic moudřejší, jen si od zítřka už do kolonky "VĚK" budu zapisovat vyšší číslovku...

Ano, je tu
...můj narozeninový den...

... a stejně tak jako minulý rok, i letos bych chtěla obdarovat jednoho z vás...

...malá narozeninová GIVEAWAY o ANDĚLKU...

...kdo by měl zájem o jednu z mých andělek, stačí zanechat v komentáři tu či na facebooku kontakt - nejlépe email - na sebe. Pokud budete chtít lajknout moje fcb stránky, sdílet příspěvek či sledovat můj Instagram, rozhodně mě tím potěšíte, ale není to podmínkou ;)

Takže já to spouštím od TEĎ a můžete "soutěžit" až do dnešní půlnoci. Výherce vyberu co nejdříve, ale víte jak to se mnou je :)



Foto andělek je ilustrační, ta pro vás bude vyrobena ;)


Děkuji moc a moc se na vás těším. A užijte si (nejen) dnešní den ;)

Vaše Šárka ♥



24 komentářů:

  1. Všetko najlepšie k narodeninám ....andelky sú všetky krásne a jednej by sa u nás určite páčilo
    s pozdravom Irena
    simkova.jana@atk.sk.

    OdpovědětVymazat
  2. Zlatíčko z celého srdce vše nej nej nej k narozeninám.
    Této lákavé nabídce neodolám, vše od Tebe je nádherné. Pa Zmorkusovic
    morkusova.zuzana@sezanm.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, vše nejlepší k narozeninám! Andělky jsou krásné, líbí se mi, proto i já si zasoutěžím :-) Ivana.ciz@post Děkuji Ivana.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. K narozeninám přeji Šárko jen to nejlepší,radost z rodinky, hlavně hodně zdraví a elánu k malování, psaní a focení z čehož máme pak radost i my co k Vám nakukujeme 😀 Andělku, která by mě ochraňovala bych moc "pocebovala" jak říkají děti 😀Tak ráda zkusím štěstí.Dekuji. kata.doma@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko, přeji k výročí narození pevné zdraví a spoustu každodenních radostí Vám i celé rodině. A ať Vás múzy neopouští!!! Nové Andělky opět vypadají báječně, nutně budu nějakou potřebovat.:)

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Šárko, vše nej k narozeninám, hlavně hodně zdraví, štěstí a spokojenosti. Dnes je i můj narozeninový den.....jen to moje číslo je vyšší. Andělky jsou nádherné. enett@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Šárko,
    taky přeji vše nejlepší k narozeninám ,hlavně všem hodně zdravíčka .
    Andělky jsou kouzelné a ráda se do soutěže zapojuji.
    Krásný narozeninový den .
    jitka394@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko, přeji všechno nejlepší k narozeninám, hodně zdraví, lásky a tvořivých nápadů.
    do soutěže o nádhernou andělku se taky zapojím. Majka
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Šárko, přeji Vám krásné narozeniny a spoustu šťastných dní s Vašimi milými. hanachovancikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. všechno nejlepší ! Moc ráda se zapojím, Iveta medif@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Šárko, k dnešním narozeninám Ti přeji všechno nej ... život si v pohodě a ve zdraví šťastně užívej. Pavla (pabal@seznam.cz)p.s. a taky hodně nových nápadů

    OdpovědětVymazat
  12. Taky zkusím štěstí, protože jsem našla další blogerku, která má narozeniny stejně jako já :-)) Užij si dnešní den a přeji všechno nej nej. Danka dabe24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. I já přeji vše nejlepší. Vaše andělky jsou nádherné. I já zkusím štěstí. Z. (Zuzana.D@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý den, Šárko,
    přeji Vám všecičko nej k narozeninám, hlavně hodně zdraví, lásky a radosti s Vašimi nejbližšími. Krásný narozeninový den! :-) Eva, eva.sachova@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné narozeniny! 4kohoutci@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Šárko, také přeij krásné narozeniny, hlavně zdraví a radost ze života, tvoření a ratolestí, úsměv stále na tváři, ať stále září. bublinka.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Tak nejdříve také vše nejlepší a nejkrásnější k narozeninám, ať se nadále daří jako doposud - andělky jsou krásné, nejde odolat pokušení :o) Petra - p.za@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Šárko, přeji Vám hodně zdraví, bez toho to nejde a vše ostatní už přijde samo. No, i trochu štěstí je někdy třeba, takže to ať se Vám nevyhýbá. :o)
    Krásné narozeniny.

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Šárko,Vaše tvorba je moc krásná, bylo by fajn ji mít doma :-)Přeji krásné narozeniny. Věra. vera.bejrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. vše nejlepší k narozeninám. Andělka by se mi moc líbila r.arni@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Šárko, vše nejlepší k narozeninám. JarolimkovaPavlina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Zdraví, štěstí, lásku, pohodu a splnění všech přání k narozeninám přeji. Nejsem komentovací typ, ale o to více sleduji, milá Šári, Váš blog i instagram. Tak štěstíčko, šup šup, ať se na mě andílek usměje... Srdečně zdraví Lu z Moravy.
    orangena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Milá Šárko,přeji všechno nejlepší k narozeninám...hodně inspirace do dalšího tvoření.
    dagmar.brtnikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Milá Šárko, hodně opožděně, ale přeci. Na slova, která jsou upřimná, vřelá a plná přání, není nikdy pozdě....Přeji Ti k narozeninám předně zdravíčko, lásku, štěstí. A pořádný kus neobyčejné lidské radosti. Ze srdce Věrka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!