pátek 5. května 2017

RESTY...

Zdárně se mi daří plnit lednici, hrnce na plotně a následně i bříška všech těch mých strávníků (včetně čtyřnohých).
Pravidelně plním myčku, pračku a sušičku a občas mám tu čest pozdravit dno prádelního koše, než se zase začne plnit, ale u toho jediného, zdá se, ani nemusím být... Občas mám pocit, že se plní sám...
Snažím se co nejlépe plnit úlohu matky, manželky, hospodyně, zahrádkářky (pro těch svých pár truhlíků...)
A pak je tu seznam úkolů... ten plním o nové body též celkem úspěšně... těch osobních, pracovních, co je třeba, co musím, co bych chtěla... co hned, co někdy... a "někdy" se čím dál častěji mění na "nikdy"... protože v čem už nejsem tak úspěšná je, ten seznam plnit a odškrtávat... A když už se podaří a nějaký ten restík zmizí, tak přibude nepřímou úměrností několik dalších...
... jednou mě ten můj seznam sežere...


Foto: autoportrét by Šárka S.

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!