čtvrtek 25. května 2017

Poděkování

Krásný den přeji!!

Chtěla bych vám moc poděkovat za všechna blahopřání, kterých mi od vás přišlo opravdu nečekaně MOC♥ ... hrozně mě potěšily a vzhledem k tomu, že v posledních dnech bojuji s pošmournou náladou, tak mě i mooooc pohladily a u srdce zahřály. Opravdu moc díky!!
Zároveň děkuji všem, kteří se zúčastnili mojí malé andělkovské GIVEAWAY! Výherce se budu snažit vybrat co nejdříve. Nejlépe do zítřka, protože na víkend balíme směr Zlín, užít si letošního MFF. A vzhledem k tomu, že se nám podařilo až nemožné, a to vyrazit na celé dva dny bez našich miniatur, opravdu se těším.
Nechci aby to vyznělo nějak vůči těm mým skřítkům nevlídně, ale zrelaxovat se, odpočinout, VYSPAT SE a načerpat síly opravdu potřebuji. Asi si ze začátku přijdu trochu "osaměle", když i na záchod budu chodit sama, nebudu mít neustále jednoho z nich na zádech či v náručí, neuslyším milionkrát za den "mamííííí" ale myslím, že si zvyknu rychle :) Jen se bojím, abych to nakonec všechno neprospala :DD

Po návratu se vrhnu naplno do všedních radostí a strastí a doufám, že tam i trochu povolí můj malovací blok a rozjedu se konečně naplno... (o tom bloku vám napíšu příště ;)) Každopádně i přesto, že tento rok zatím opravdu moc plodný nebyl, hned po návratu, v úterý, budu instalovat výstavu ve Velešíně, kde nějakou tu novinku představím ;)

Takže já si jdu dodělat seznam, abych v těch přípravách na cestu a na výstavu nic neopomněla (což je u mě teď na denním pořádku - zapomínat) a věnovat pozornost těm svým skřítkům. A omlouvám se, mám tu strašnou hromadu nevyřízené korespondence, ale já se přes den k PC dostanu opravdu v rychlosti nebo vůbec... a jenom ta chvíle, co teď píšu je "vykoupena" tím, že Křemílek, kterého jsem zanechala na pískovišti a zdálo se, že propadl hře s dinosaurama, tak najednou stihnul odlepit komplet celé těsnění od vchodových dveří, prý uklízí aby tu bylo čísto... no... co na to říct...
Ještě že Mimi je "uvězněna" v houpačce, i když už se začíná bouřit, že neudržuji správný houpací rytmus ;)...

Tak se mějte!!... a já se ozvu... brzy ;)... 


Vaše Šárka ♥

3 komentáře:

  1. Šárko, užijte si víkend ve Zlíně a budu fandit, aby se Vaše klapka umístila, je totiž nádherná. Konkurence bude určitě veliká, takže trochu toho štěstí bude zapotřebí, takže tfuj, tfuj. :o) Ať to klapne.
    Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konkurence je přímo OBROVSKÁ, ale já to vlastně ani jak konkurenci neberu. Pro mě už je výhra to, že mezi těmi všemi úžasnými lidmi a jmény mám tu nesmírnou čest být i já... Pamatuji si,jak mi to před lety přišlo jako něco naprosto neskutečného a styděla jsem se sama před sebou jen za tu drzost, že jsem si o tom dovolila snít, že jedna klapka je i moje... :)
      Díky moc ♥ :)

      Vymazat
  2. Přeji krásný víkend, občas to chce vyrazit bez dětí a načerpat energii. Taky bych to potřebovala, ale my nemáme nikoho na hlídání:o( Klapka je nádherná, takže taky přeji hodně štěstí. Anna

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!