středa 3. května 2017

Nevěrná...

... byla jsem nevěrná... 

Na pár večerů jsem odložila své milované olejové barvy a místo terpentýnu jsem čichala čerstvě ořezané pastelky a tužky... (nemysleli jste si nic jiného, že ne ;))

... ono totiž na dokonalém ořezání záleží všechno... s tužkou, která nemá špičku jak jehličku si nenapíšu ani seznam na nákup. Jo, nosím v kabelce krom tužky i ořezko... (a je to venku...) a gumu, rozhodně a jedině tu bílou se slonem, ta je přeci prostě nej ;)... (a teď už o mě víte zase víc)





... Křemílek byl v sedmém nebi. Konečně maloval stejnými barvičkami jako máma... a já mu nemusela bránit v namáčení štětce, který uloupil, v čerstvě vymačkaných olejových barvách na paletě...




... nebylo to bez důvodu, ale ten ještě prozrazovat nechci, dokud to nebudu pevně držet v rukou ;)... 

... a já se zase vracím do starých kolejí... už tu zase voní terpentýn... a jedeme dál... 

Jo, a ač to byla skoro jejich premiéra, tak mi jedna pastelka chybí... to bylo rychlý :)

Vaše Šárka ♥

.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!