čtvrtek 11. května 2017

Náušnice ptačí...

Šárce napověz a ona už se nakopne sama... 

...asi tak nějak to trochu bylo...

Když si zákaznice objednávala brož, jen tak mezi řečí padlo, že prý náušnice by se šikly.
Samotnou by mě to asi nenapadlo, ale tohle byla rozhodně výzva. Už jsem je viděla před sebou.

Takže... jako, že brože už tu byly víte. A teď ještě pro větší parádu ... tramtadadááá...

náušnice ptačí

... jsou ručně vyřezávané z překližky (a prsty to přežily!!!), začištěné, zabroušené, malované a lakované. Puzetka je z chirurgické oceli... pro případné alergiky, ke kterým se řadím, a tak po bižu instinktivně nesahám. 
... a protože je to 100% ruční práce, je každý kus fakt originál ;)...



Toto jsou oni, ty první, pro mou zákaznici milou,ladící k brožce této

...a další budou, určitě ;) ... jedny si asi vyrobím i pro sebe, i přesto, že svoje náušnice po babičce nikdy neodkládám, tak pro tyhle kluky ptačí asi občas udělám vyjímku ;)

... nu a ještě další novinky mám v zásobě, pár restů pokořeno... tak zase brzy ;)...  

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Tak už jsem tady a ráda bych si o náušnicích napsala mailem ať to tady nezahlušu. Jen nemůžu najít mail na Vás můj je b.konarikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda a já žila v tom, že tu email uvedený mám! Ihned jdu sjednat nápravu :)) a písnu, večer! DĚKUJI :)

      Vymazat
  2. Šárko, to je nádhera. To musela být piplačka, ale výsledek úžasný.
    Přeji krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Dášo, však víte, v "piplačkách" já se vyžívám :)
      PS. Už mi vaše moc návštěvy chyběly ;)

      Vymazat
  3. Šári, krása veliká !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!