úterý 23. května 2017

Zahradní..

 Letos jsem vydržela čekat dlouho, až po zmrzlých... a to se mi nestává. Většinou jsem v předstihu nějaký ten týden.
Taky jsem se letos držela docela na uzdě, což se mi též často v zahradnictví nestává... :)
A taky jsem se letos vzdala jakýchkoliv zahradnických experimentů a osazování všemožných nádob různorodou zeleninou... protože z toho ve finále je nic než moc a zeleninu sázíme u babičky s dědou, kde jsou pro to mnohem lepší podmínky :)

Spokojím se s osvědčeným...

... budu se těšit krás svého trvalkového záhonu, který už asi letos dostál své konečné podoby :)... užívat si čerstvých bylinek z bylinkového záhonu, k snídani sbírat jahody, ostružiny a maliny a k večeři rajčátka spolu s rukolou a pažitkou do salátů... péct buchtu z rebarbory a když budu mít tu chvilku, sednou si s kávou či limonádou, budu se kochat osázenými nádobami s letničkami... 



  


  
  











 


... jen ten kompaktní zelený trávník mi bude chybět... :)) 

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. Šárko, ta vaše zahrádka je nádherná. Vše krásně osázeno, i tráva vypadá, že roste, samotinká jedna odkvetlá pampeliška a spousta dalších nakvetlých kytiček. Krása.
    Přeji fajn dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, nádherné fotky tvých detailů ze zahrady. Hlavně těch květinových. Ale padlá žába taky stojí za zmínku :-) .-) :-) Měj se krásně, Ivana.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!