čtvrtek 13. dubna 2017

Zelený čtvrtek...

... by nebyl "zeleným čtvrtkem" bez něčeho "zeleného" k obědu a bez Jidášů... 
... jeden z posledních kousků si, i přes již dost pokročilou hodinu, drobím na klávesnici, nemůžu jim prostě odolat, a tak se provinile vůči svému tělu cítím jenom trošičku... ;)... jsou prostě hříšně dobré...








... a tohle je můj recept...

500g polohrubé mouky
90g másla
90g cukru
1 vejce
2 žloutky
250ml mléka
25g droždí
5g soli
strouhaná citronová kůra, rozinky (pokud chcete, tak namočte předem v rumu)

... zpracujete klasické kynuté těsto nebo ingredience lupnete do pekárny, a jak těsto vykyne, tvoříte tvary... různé uzly... já je pak nechávám ještě 20min odpočinout na plechu, pak potřu rozšlehaným vejcem a peču ve vyhřáté troubě na 180st do zlatova...
... podávejte pocukrované, polité medem nebo jen tak...
... jsou báječné na všechny způsoby ;)...


... a zelená špenátová polévka byla, s medvědím česnekem a posypaná parmezánem  ;)...


... a já ještě rychle běžím vynést koš, protože zítra, na Velký pátek, se nesmí z domu nic vynášet ;)

Tak krásnou dobrou noc, moji milí ;)!!
Vaše Šárka ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!