pátek 14. dubna 2017

Velký pátek...

... lidové tradice praví:
 „Na Velký pátek nepohneš zemí, nezatopíš do východu slunce, neupečeš, nevypereš a nevybělíš, nezameteš, nevyneseš z domu, neprodáš, nepůjčíš, nedaruješ a nepřijmeš dar.“

... pro křesťany je to den, který je naplněn vážnou atmosférou, protože si připomínají smrt Ježíše Krista, a také den, kdy se drží půst od masa...

... nejběžnější pohled dnešní doby, klasický pátek, kdy vrcholí šílení v supermarketech a plnění košíků až po okraj, protože jsou přeci svátky... :)

... já dopoledne vařila a upekla dva mazance, ale po obědě se od práce distancovala, zajímavé, že mi to vyjímečně nevadilo, jindy bych si sedla a už by mi škubalo v rukou a nohou, a v podvědomí by mi naskakovalo, co vše bych měla či mohla udělat... asi je to i tím, že mě už druhý den bolí hlava až jsem si musela vzít prášek... a možná jsem si zobla i dva, protože jsem si nemohla vzpomenout, jestli jsem si ten první opravdu vzala...:)... tatínek byl dnes doma, takže děti měl na zádech pro změnu on... a když si šlo miminko dát odpoledního šlofíka, přiznám se, že jsem si také zalezla za bílého dne pod deku... :)

...ať už jste, moji milí, dnešní den strávili jakkoliv, doufám, že příjemně,a že stejně příjemné budou i celé svátky!!!...




Vaše Šárka♥

2 komentáře:

  1. Přeji krásný a malovaný velikonoce ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko i Vám krásné Velikonoce plné pohody a radosti.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!