úterý 11. dubna 2017

Velikonočně...

... od nás...
... původně jsem chtěla na kroucenou vrbu, co jsem si u našich ustřihla, navěsit kraslice... ale pak mi došlo, že s naší Šiškou by to nebyl dobrý nápad... taky se přiznám, že jsem chtěla zkusit úžasná betonová vajíčka podle Martiny, která mě naprosto okouzlila, ale přiznám se po druhé, trochu se nedostávalo chvilky se do nich pustit, potřebovala bych ten den nějak natáhnout, každopádně jsem rozhodnuta je zkusit, kdykoliv v průběhu roku ... je výhodou, že se do dalších Velikonoc nezkazí ;)... 
... letos tedy u nás v hlavní roli pouze tito zajíci... okouzlili mě a byla to láska na první pohled... 







Dnes máme "šedivé úterý", a tak,jako správné hospodyňky bychom se měly pustit do úklidu a vymetání pavučin... já jsem se o něj snažila v sobotu, ale dnes mi přijde, že to tu vypadá úplně stejně, tak jsem se pustila aspoň do administrativního úklidu objednávek a s další várkou uháním dnes na poštu, a taky jsem "uklidila" pár bodů ze svého seznamu a konečně dnes pořídila novou autosedačku pro Křemílka, což plánuji asi měsíc... zadala si konečně nové vizitky a nafotila dva nové kousky na Fler, které večer vložím ;) ...
... a jsem ráda, že počasí se dnes "šedivě" netváří, takže se loučím a uháníme ven, procházkou na tu poštu, nákup a užít si sluníčka ;)

Krásný den!
Šárka ♥


4 komentáře:

  1. Moc hezké velikonoční zdobení, vkusné, dekorativní. Tak u nás bylo doslova šedivé úterý.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, u nás se to zase škaredí dneska :))) tak hezky tématicky, pro tu škaredou středu ;)... Díky moc za návštěvu a slova milá!! Zdravím do Podkrkonoší!!!

      Vymazat
  2. Šárko, máte to doma moc útulné a hezky nazdobené.
    Přeji krásné Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Dášo :) čím jsem starší, tím mi toho méně stačí :)))

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!