sobota 8. dubna 2017

Týden v obrazech...

... venku se střídavě snáší déšť... ostatně jako celý tento týden... což ale opravdu trochu pomohlo tomu našemu nešťastnému trávníku... náznaky malých zelených miminek se ukazují na více a více místech... jen se obávám, že jejich životnost moc dlouhá nebude... Určitě by jim po té dešťové sprše bodlo zase trochu sluníčka... ovšem, přiznejme si, komu ne...
Rtuť na našem novém teploměru se tedy moc k pohybu směrem nahoru nemá... ve čtvrtek byla taková zima (alespoň mi to tak přišlo), že jsem si říkala, že snad musí začít sněžit... vytáhla jsem na kočárek i návlek na ruce, který používám v zimě... :)
... ovšem je duben... apríl... co jiného vlastně čekat... jenže člověka ty předchozí týdny tak navnadili, a jak je známo, na to dobré se zvyká strašně rychle ;)...
... venku teď moc nejsme... Křemuldu aby člověk vyháněl z domu násilím... ráno vykoukne ven a řekne, že je tam zima a že chce zůstat doma v teplíčku... takže náš pobyt venku je fakt minimální... 
... mrzí mě, že vše, co venku začlo teď kvést, tak odkvete rychleji, než si to užijem... oproti předchozímu týdnu, kdy jsem měla i v ruce foťák, jsou již nakvetlé tulipány, na plno rozkvetlé narcisy v koši u baráku...  a tak aspoň těch pár fotek, z předchozího týdne, vkládám...

























... Šiška už se taky začíná otrkávat venku... je právě v pubertě... rozhodně se s ní nenudíme... a její jméno na ni fakt sedí :)





 ... Šiška v Křemílkově podání... má fouska, zoubky a hlavně ostré drápky... :)



 ... pracovně mi to teď docela vychází... podařilo se mi dokončit spousty rozdělaných drobností, naplnit regálky Fleru, které ale opět zejí skoro prázdnotou :). Díky vám, moji milí! A mě to hrozně moc těší. Váš zájem mě moc nabíjí a je hnacím motorem do další práce... protože jsou dny, kdy se nedaří a kdy si zoufám... pak stačí jedna zpráva od vás a je to úplné pohlazení po duši ♥ OPRAVDU moc děkuji!!!
... pak vím, že ty probdělé noci nejsou zbytečné a mají smysl a ve finále mi ten nedostatek spánku ani tak nevadí :)))


... někdy se ale zadaří a pracuji přes den... kor teď, když nechce ven, tak si Křemílek rád maluje... když uložíme Mimi, kterou teď zase trápí zoubky a dny jsou i u nás uplakané a protivné jako to počasí... a když  na plotně máme guláš z předchozího dne a tak ani hlad nám nehrozí... a pak to vypadá asi nějak takto... ;)... ještě v pyžamu, protože do tepláků nechce, páč při tom prý odpočívá... :) 





... dneska musím dát dohromady domácnost... prádlo se mi kupí, podlaha na mě volá "umyj mě"... na oknech máme krásné otisky dětských paciček a čumáčků... a taky jsem si uvědomila, že se blíží jarní svátky a tak musím najít krabici velikonoční a trochu té nálady nám tu navodit ;)... ostuda, zase určitě jako poslední... :) ale pravda, věneček jsem si už minulý týden upletla, když jsem ostříhala kočičkovou vrbu... visí mi tu na okně a čeká na dozdobení... 

... než jsem dopsala, tak s radostí zjišťuji, že se venku pokouší sluníčko... tak uvidíme... babička vždycky říkala, že jedenáctá rozhodne... ;)
... tak já mizím, abych tu vzácnou chvilku, co Mimi spí, celou neprokecala, protože pak ji budu mít na krku jako opičku... chce teď pořád jenom nosit a mazlit jak jí není dobře, a tak s ní člověk toho moc neudělá...  tak rychle dodělat oběd, předčasně dnes bude velikonoční nádivka... na svátky nám na ni nějak nezbylo v jídelníčku místo... a vytáhnout vysavač a ať to lítá ;)

Mějte krásný víkend, moji milí, děkuji za vaše návštěvy a slova milá !!
A moc pozdravů posílám

Vaše Šárka♥





6 komentářů:

  1. To máte doma veselo.. užívejte si dětí ,stráááááášně rychle rostou!! :-D
    Hezké Velikonoce přeji
    Daška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, veselo tu je, někdy až moc... a máte pravdu letí to, hrozně...
      Krásné Velikonoce i vám a díky moc za návštěvu Daško! :)

      Vymazat
  2. Křemílek je moc šikovnej a Šišku nakreslil nádherně. I manžel to říkal. :O)
    A skutečná Šiška je taky nádherná.
    Přeji pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Křemílek mě dost překvapuje kolikrát... maluje sám od sebe aniž by mu někdo pomáhal nebo předkresloval... skoro jsem nechtěla věřit, ale seděla jsem zrovna vedle něj, takže jsem sledovala každý tah s otevřenou pusou :)

      Vymazat
  3. Není Šiška sibiřská kočička? Křemílek je moc šikovný :) a vy také, viz výzdoba a spokojené děti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, není, je to směska... Já chtěla mainskou mývalí, ale pak se vyloupla Šiška... a kdo ví s jakým kocourem se její maminka "zapomněla" :)... ale třeba na uších má štětinky jako mají mainky...
      Spokojené děti jsou někdy na úkor maminky s mokrým hadrem na hlavě :)))))
      Díky moc za návštěvu!! Šárka

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!