pátek 28. dubna 2017

SNÍH!... tak to mě fakt už dostalo...

V noci sebou Křemílek házel jako kapr. K ránu mě probudila darda loktem pod oko... au.
Ranní káva měla divnou chuť... 
V ložnici mě vyděsil velký pavouk, z kterého se nakonec vyklubal uschlý list od kytky... upf.
Vypravili jsme se a namířili si to do školky, kde dnes vydávali žádosti k zápisu... Jenže ty žádosti vydávali na jiné pobočce... a tak si je mám stáhnout z internetu, řekla pani učitelka, to budu mít snažší... No jasně :)...

Uvařila jsem k obědu fakt výborný těstoviny ze surovin "co dům dal", snědla bych celý hrnec klidně sama ;)
Další kafe mělo divnou chuť...
Sbalila děti k babičkám a pustila se do úklidu, abych si ten dnešní večer fakt zasloužila a taky mám ráda, když se vrátím do čistého domu, děti tu nebudou a tak by to mohlo chvíli vydržet :)... Když přišel domů Martin, nechala jsem ho s dětmi a šla si dát sprchu. Mezitím co jsem byla v koupelně, vyrostl v uklizeném pokojíčku bungr... tak hlavně že mají radost ne? 
Sakra, ale co je to dneska s tím kafem???

Děti rozdány po babičkách a já v autě objevila ten ztracený balíček - jupíííííí!!!

Jo a už si nikdy nebudu stěžovat!... protože jestli se mi nelíbil déšť, tak tohle... nóóóóó... tak to je fakt už moc... :))) ale přiznám se, že ranní pohled z okna mě rozesmál... znáte smích zoufalého pekaře?... tak to byl přesně on :)))







... na druhou stranu, aspoň už nemusím řešit, jestli kozačky k šatům nebudou v tuhle dobu už blbý... nebudou a pro jistotu vytáhnu i zimní kabát...

... tak my ruku v ruce pádíme :) těším se a mám hlad ;)...

Krásný pátek!!!
Vaše Šárka


PS:... a za to kafe může smetana... byla prošlá...



4 komentáře:

  1. Šárko, to byl šok i pro mne. Vše pod sněhem, během dopoledne to roztálo a té vody na zahradě. Nám se valí ještě dnes ze sousedního pole. Strašné. Nevím, kdy se vsákne.
    Doufám, že jste si užila rande. :O)
    Hezkou, již slunečnou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě ta voda všade a bez sluníčka = totálně zabahněná zahrádka... což by mi asi tak nevadilo, kdyby byla tráva... ale ta co začla vykukovat, čerstvě zasetá, tak tu to mokro "utopilo" a pes rozťapal... bééééé
      Pozdrav posílám!

      Vymazat
  2. :D No a já si vzpomněla na 2x to kafe má divnou chuť. A 2x aha, já jsem asi v tom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... tak jsem ráda, že jsem na to ve finále přišla (na tu smetanu), protože dneska jsem kafe ještě neměla a tenhle komentář by mě mohl vyděsit :))... dvě stačí :D
      :)))

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!