čtvrtek 6. dubna 2017

... radosti malé...

... krásný čtvrtek, moji milí...
... musím se vám pochlubit, protože to prostě nemůžu vydržet :D... fotky jsou narychlo cvaknuté, ale prostě moje radost je veliká...

... pamatujete na magnetky, které jsem před nějakou dobou měla?... plánovala jsem již dlouho nové motivy, a tak dneska přišla jedna krabice kousků zkušebních... 

... a ještě jsem se rozšoupla a nechala udělat přívěsky na klíče... jsou strašně roztomilý, to jsem vůbec nečekala!!!... sama nevím, který bych si na klíče dala dřív... asi si tam navěsím všechny :D

... jak bude chvilka nafotím a vložím na Fler... 

... co na ně říkáte? :))))





... pozdravy posílá...

Vaše Šárka ♥

10 komentářů:

  1. Líbí se mi moc a ještě trochu víc :-)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko nádhera, myslela jsem si, že ty magnetky jsou podkafíčka. To by se mi hodilo. Hodnotím na výbornou :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na "podkafíčkama" se zamyslím... ;) děkuji a moc pozdravů posílám!!! Š.

      Vymazat
  3. Šárko, to je nádhera. Určitě budu chtít přívěšek na klíče s chaloupkami.
    Přeji krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Dášo ;) ... však mě hned napadlo komu "chaloupkový" přívěšek daruji ;)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!