čtvrtek 27. dubna 2017

Kapky...

Kapky, kapy kapy kap,
mokrá voda z mraků kape.
Dědek ťapy ťapy ťap,
vesele si v blátě ťape.

"STAČÍ!... UŽ JE VODY DOST!!"
Duha postavila most
a na tom mostě v poledne,
dědek slunce zahlédne.

Volá z dola "Hola, hola!
Počkej zlatovlasý kloučku!
Neutíkej! Pomaloučku!
Ať se tady dole, ohřeje mé pole"...

(František Hrubín, O veliké řepě)

... po třech dnech deště se mi chce také zvolat, ale příroda to asi ví líp... na rozdíl od dědka, já si ale v blátě neťapu, a už vůbec ne vesele, mě se bláto nelíbí a štve mě. A Křemílek vyrostl z holínek...

















... a tak kdyby to šlo, aspoň trochu... aspoň zítra, ten kohoutek deště utáhnout... máme rande a já nemám deštník... a moje vlasy v tomhle počasí jsou dvakrát tolik nezvladatelný než obvykle, a já jsem prostě marnivá a chci se hodit do gala a aspoň trochu vypadat, aspoň jednou za měsíc... no ne?... prosíííím!!!



Vaše Šárka

2 komentáře:

  1. Moc Vám, Šárko, přeju,aby nepršelo :-) Rande s manželem, to bych si přála také..., ale nemáme bohužel nikoho na hlídání a přes noc to už vůbec ne,achjo,snad časem... Ale zajímalo by mě : Bavíte se na tom rande o dětech? :-)
    Kata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem za babičky moc vděčná, je to pomoc. Ač se je snažím využívat opravdu jen v těchto nejnutnějších případech. Občas člověk musí vypnout, ač jsem na to taky musela přijít a nehrát si na hrdinku Všechnozvládnusamabezpomoci... :)
      A jo, bavíme... semeleme všechno a samozřejmě, že se nám tam ty děti propašují ;)
      Pozdrav posílám a přeji, aby to taky jednou přišlo!!! Šárka

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!