středa 26. dubna 2017

... instantní jaro...

... tak přivolávám a přivolávám, a ono nic... jen pondělí, to byl naprostej sluníčkovej balzám... celý den jsme byli venku, nabíjeli se přírodním vitamínem D a vyrazili s Křemílkem do města s nadějí, že se domů vrátíme s novými botami... no nevrátili, ale za to jsem si přinesla tuhle nádheru, jako bych tušila, že následující dny budeme zase radši schovaný doma, že na okna bude dva dny bubnovat déšť, zase budeme topit a vitamín D zobat v pilulkách...
... ach jo...




... jestli je hned za pivoňkou nejkrásnější květina, tak je to určitě pryskyřník... a když mu ve váze budete měnit každý den vodu, a pozor, důležité je že studenou!!!, tak vám i dlouho vydrží ;)

... při pohledu na ní se mi chce usmívat... škoda, že to nefunguje na Křemílka, který teď po obědě chytil tak protivnou náladu, že z toho usnul... 

... a já toho využiji a jdu hledat balíček, který jsem považovala za odeslaný, ale jak jsem dnes zjistila, tak na poštu vůbec nedorazil... (to taky nechceš....)

... hlavně nepřestávejme věřit ;)... to sluníčko se prostě MUSÍ vrátit!
Vaše Šárka




1 komentář:

  1. Protivnou náladu mají i mé děti, asi ten déšť a zima na ně působí...taky chci teplo. Kytičky jsou krásné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!