pátek 14. dubna 2017

Hnízdo plné zajíčků...

... když jsem na blogu Moniky z Kopečku uviděla tyhle zajíčky, celá jsem se rozplynula... hned večer jsem šla prohledat skryté poklady šicího koše a po delším hledání vylovila jeden háček a jediné klubíčko šedé vlny... :) ... neháčkovala jsem asi 8 let (minimálně...) ... a rozhodně jsem v tom nikdy nebyla žádný přeborník, podle návodů neuháčkuji nic, všechno si "šudlám" tak nějak po svým... :)... ale zkusit jsem to prostě musela :)... a tak zdatné pletařky, prosím přihmouřete očka, já vím, rezervy mám veliké...

...a tak nejdříve dva šediváky ze zásob...







...a aby jim nebylo smutno, tak hned druhý den jsem si od babičky přivezla modrou a růžovou a celá rodinka je na světě ;)...
... hnízdečko jsem smotala z lýka a trochu pak přestříkla lakem na vlasy...






... tak děkuji moc za tip !!!

Vaše Šárka ♥




3 komentáře:

  1. To je nádhera. Zajdové jsou roztomilí.
    Krásné Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně jim to všem zajíčkům sluší! Jsou povedení!!
    Hezkou neděli velikonoční, taktéž i velikonoční pondělí!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Šárko, dnes jsem na Váš blog úplně náhodou natrefila a čtu už několikátý příspěvek. Díky.
    Jste šikovná, já na ruční práce typu pletací jehlice, háček ani nit nejsem ten nejpovolanější tvor:-)
    Ať se Vám daří, Monika.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám předem za všechny vaše komentáře ♥