sobota 29. dubna 2017

Děkovný...

DĚKUJI za krásný večer! 
Byli jsme zase jen my dva.
 Bylo hrozně fajn zase si povídat a smát se... jen tak a nad těmi nejlepšími hamburgery, na které jsme se už tááák těšili :). Bylo to krásné, zase se procházet ruku v ruce městem... jen tak. A nakonec vůbec nevadilo, že celou dobu pršelo. Ani to, že naše oblíbená hospůdka měla pro ten večer rezervaci pro uzavřenou společnost, a tak jsme se rozhodli schovat se doma, na tom našem gauči, pod deku, otevřít víno a pustit si film s jistotou, že ho uvidíme od začátku do konce :)
A MOC SE OMLOUVÁM, že jsem pak začla prskat (tak jak to umím jenom já), že jsi zase usnul. A ještě jednou DĚKUJI, že jsi dovedl tu moji prskající náladu ukočírovat (tak jak to umíš jenom ty) a večer skončil tak jak začal a usnuli jsme pak oba, v objetí. 

DĚKUJI, že se máme, a že jsme pořád tak rádi, že se máme

A neméně DĚKUJI babičkám, že se podělily o ty naše miniatury, abychom SE MĚLI.

A už se hrozně těším, že dneska zase už budeme usínat spolu všichni ČTYŘI a MÍT se.

foto: Pinterest
... chtěla jsem vám původně něco namalovat, ale omlouvám se, dneska už se mi nechce. Dojím zmrzlinu, vyčistím si zuby a půjdu se přitulit k opičkám, mám deficit ;)

Vaše vděčná Šárka ♥

PS:  a vám děkuji, že jste to tu po mě zase všechno přečetli ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!