čtvrtek 9. března 2017

S jarní náladou...


... protože tu žlutou potřebuji... potřebuji sluníčko... potřebuji to jeho životadárné teplo... protože to chumlání v dekách je sice příjemné a s příchodem dalšího podzimu se na něj opět budu těšit, ale teď už se mi trochu zajídá... 
... vím, že chci trochu moc, protože je teprve začátek března...
... ale nějak mi tento týden dochází baterky a potřebuji víc než pravidelné dávky kofeinu...

... tak aspoň narcisky sluníčkově žluté nosím domů...
... prosvítí pochmurné větrné dny...
... a na zahřátí těla musí postačit ještě chvíli ta deka... a práce... zase se nám domů stěhuje pan Čurbes (nějak mi stoupla potřeba spánku nebo co... nezvládám pracovat po večerech a brzkých ránech jako dřív... padám do peří úplně hotová v deset a vstávám se skřítkama kolem osmé... i u nich je to hodně nečekané, jindy už v sedm ráno řádíme na plný plyn...), tož jdu na to...






... příspěvek vlastně o ničem... ale i tak děkuji za nakouknutí ;)

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Šárko, bábovka vypadá báááječně :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ivo, je to obyčejné piškotové těsto z "dortového" příspěvku, jenom jsem přidala ořechy ;)... a poleva citronová... a je hezké když to ladí, tak trochu žluté kůry z citronu na ozdobu... :D
      krásný den!!!

      Vymazat
  2. Taky už se hrozně moc těším na jaro, práci na zahradě, sázet, na kolo a hlavně to sluníčko...a říkám si, že už brzy, ale oni zase hlásí sníh:o( No tak ještě chvíli musíme vydržet. Bábovka vypadá skvěle a narcisky opravdu dodají energii i přes ten monitor, u nás na zahrádce kvetou už aspoň sněženky:o) Přeji krásný den. Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, mě to právě taky všechno už hrozně chybí a včera jsem o tom sněhu také slyšela :(... brrr a ta zima teď ráno, věřila bych tomu...
      Tak se budeme těšit na lepší zítřky společně :)) Krásný den!!! ♥

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!