pátek 10. března 2017

... ranní zahrada...

... v noci mě probudil hrom... vážně, obrovské burácivé hřmění... a pak se spustil déšť... obrovské kapky bubnovali na parapet tak usilovně... 
... a bubnují stále, i když už mnohem jemněji...
... a i přesto, že jejich rytmus je docela uklidňující a uspávací, tak dneska oproti předchozím dnům máme očka dokořán už od šesti... 

... teď už ale ta nejmenší dospává, Křemílek se chopil pastelek, já zadělala na makovky a ještě v županu vyběhla ven... 

... zachytit trochu z dnešního rána pošmourného...














... o víkendu budeme slavit (zase :)) babičky narozeniny, chci poprvé zkusit mrkvový dort, jen nevím, jestli to mám přiznat předem nebo nechat chlapi ochutnat a pak až říci co baští :)... popravdě, sama jsem na výsledek zvědavá :)

Mějte krásný pátek, moji milí, děkuji moc za vaši návštěvu a taky mám radost, že zanecháváte i pár milých slov, moc mě to těší :* ;)

Vaše Šárka ♥








5 komentářů:

  1. Ten hrom jsem také slyšela, byla to šupa. Ale ráno jsem si nebyla jistá, jestli to byl opravdu hrom, nebo jestli jenom neprojel hlučnější vlak.
    Na zahrádce to máte moc hezké a ty kočičky. Já je mám taky, ale takto nakvetlé nejsou.
    Jo a minulý příspěvek - nádhera. Žlutá je velmi pozitivní, mám ji také ráda.
    Přeji příjemný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, já si taky nebyla jistá :) ... kdyby to neslyšel aji Martin, asi bych si ráno myslela, že se mi to zdálo :)... zahrádka - spíš jen detaily, víc se zatím fotit nedá :) Díky moc a krásný víkend i vám ;) Šárka

      Vymazat
  2. Krásné fotky- u nás taky celou noc bubnovalo......příroda se zase napila....
    S dortem nic předem neprozrazuj- uvidíš že bude chutnat- pak se budou divit, že je mrkvový.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné jarní fotky, hlavně ten plecháček s maceškou! Krásný víkend, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  4. Zase krásné fotky a mrkvový dort bych neprozrazovala... peču ho často a všem hrozně moc chutná, tak ať se další oslava vyvede. Anna

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám předem za všechny vaše komentáře ♥