čtvrtek 30. března 2017

... ptáčkobraní...

... nemohla jsem se dočkat až budou hotové... až je konečně nafotím a až je budu moci ukázat i vám a zjistím co vy na ně...
... kdo sleduje můj Instagram, tak už trochu ví, že se něco chystalo ;)...


... není to vyloženě novinka, i když je to již pár let, co jsem je dělala naposledy... pár kousků, které se rozletěly do světa a pak jeden, který jsem si nechala a který pyšně nosím... 
... vlastně i to je důvod, proč vzniklo tohle nové malé hejno... potřebovala jsem trochu změnu, taky oddych od zakázky, kterou tu mám už hrozně dlouho rozdělanou a která mě dost trápí, chtěla jsem se trochu rozveselit a taky si vyrobit ještě jednu k té původní, na střídačku... ale když už jsem byla v tom, vytvořila jsem jich víc... 

... začíná jaro, konečně odhazuji zimní bundu a vytahuji kabátek a sáčko... nezbytná šálka a na klopu tenhle krasavec... no řekněte... cožpak to nejde jinak, než se celý den usmívat?... všední den je hned o trochu nevšednější, barevnější a veselejší... :)











... tak co? líbí se?... jakákoliv odezva a připomínka mi bude přínosem :)...

... brožky ptačí najdete ZDE...

Krásné jarní dny, moji milí!!!

Vaše Šárka

6 komentářů:

  1. Ptáčci jsou krásní a ty očička, vypadají jako živá. Nádhera.
    Příjemné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo díky díky díky moc!! Vy umíte vždycky potěšit ;)... taky krásné jaro a brzy na viděnou ;)

      Vymazat
  2. Šári, jsou nádherní !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těší mě to Marki, že se líbí!! Díky a pozdravuji! Š.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!