pondělí 6. března 2017

...mišmaš víkendový...

... sobota byla jako malovaná... přesně to, co jsem potřebovala... táhlo mě to ven jak magnet... na plotně se smažili bramboráky a já pořád odbíhala na dvůr užít si každou mikrosekundu... náhlý příliv obrovské energie a chuti, že jsem nevěděla co dřív...:D a přitom bych si ze všeho nejradši sedla a jenom se nechala opečovávat slunečními paprsky... :)

... už sázím... konečně!!... hrabu se v hlíně, největší relax co znám... zatím jen malinko, pro radost... první vlaštovky...
... venku pod pergolou je třeba taky už schovat zbytky zimy...

... Terezka už řádí na bráchově pískovišti a moc jí to baví... sluníčkem si pomáháme proti bacilům, které zase na nás útočí...

... náhlý příliv energie mě ale odstavil na celou neděli... divné... a asi i to sluníčko se za sobotu unavilo, protože celou neděli bylo schované... dopoledne energie ještě dojížděla, ale odpoledne mě nadobro opustila a nejradši bych se viděla se zavřenýma očima pod dekou... s obrovským sebezapřením jsem aspoň vyrazila do přírody s chlupáčem... odpadla jsem s dětmi při uspávání... a už nevstala... až ráno (já to přiznám) v půl osmé... i děti si přispaly...

... a tady trochu fotomišmaš víkendový... :)



















...

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. Fotomišmaš nádherný. Křemílek krásně vybarvuje, nedávno jsem to učila mojí tříletou neteř. Ta počmárá celý obrázek jednou barvou.Tak jsem jí ukázala, jak na to.
    Koukám, že už máte nasázeno, já musím tento týden na jarní nákupy. A sobota byla opravdu super. Také jsem nevěděla, kde dřív začít.

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotoreport z uplynulého víkendu. :-)
    Zasazené kytičky vypadají skvěle a na pískovišti se Terezka musela parádně vyřádit. :-)
    No a psí kukuč na konec? Ten je neodolatelný! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!