středa 8. března 2017

Křemílek ... 3 roky...

... včera, přesně v 14.53hod, to bylo krásné tři roky, co mi vyndali z bříška (doslova) naše první miminko... Křemílka ♥

... tři krásné roky, co tak rychle utekly...







... pořád ho beru jako malej zázrak, který mi byl dán... přišel tak nečekaně... v pravou chvíli... jako by byl seslán, protože ten rok, kdy se narodil, byl pro naší rodinu jeden z nejtěžších vůbec... a on byl jako andílek, který nám všem dodával síly... těžko se to popisuje... ale od té doby věřím ještě víc...

... za minulý rok ušel zase kus cesty a my s ním... :)

... poprosili jsme včera babičku a půjčili jí na odpoledne miminko a byli jenom spolu ... my dva... sami poprvé od té doby co máme Terezku... zašli jsme do hračkářství vybrat dárek, pak na zmrzlinu, na hřiště, uvařili jeho oblíbenou bramborovou kaši a sekanou, a celou dobu mi vyprávěl o Ironmenovi, Kapitánovi Amerika a Hulkovi (docela skok od Včelích medvídků :))... nečekaně mi odpadl na gauči v půl pátý a spal až do šesti... takže bylo jasné, že večer jen tak neusne... a tak než se trápit hodinu usínáním a dohadováním, dostal vyjímečně povoleno zůstat vzhůru, když je ten narozeninový den :), a koukali se přitulený na gauči pod dekou na film dle jeho výběru... byl to krásný den i pro mě, hrozně moc ♥

... tak ještě jednou všechno nejlepší ty můj Křemuldo milovanej ♥ !!!



Vaše Šárka



***

... příští týden nás čeká tříletá prohlídka, trochu se bojím jak dopadneme, protože i když barvy pozná, stejně tak jako tvary, tak když se rozhodne, že odpovídat nebude, tak prostě nebude... poprosila jsem manžela, aby si vzal volno a šel tam s námi, říkám si, že třeba když tam budeme všichni, tak se bude cítit líp :)... tak uvidíme...





3 komentáře:

  1. Dobrý den,

    náš syn taky umí ve 3 letech barvy i tvary, ale paní doktorka se nás na to vůbec neptala a asi vím proč, protože když se podívám v okolí na 3-leté chlapečky, tak ty neumí ještě ani mluvit, natož barvy:o) Jo a i kdyby se ho zeptala, tak by to bylo zbytečné, protože on všechno umí jen doma, před lidmi, které nezná raději mlčí:o)
    Máte krásné fotky a Křemílkovi vše nej k narozeninám. A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné ráno, když jsem byla Křemuldu objednávat, tak mi pani doktorka rovnou řekla, co má umět... takže se nás na to ptát bude... a přesně, doma všechno umí a před lidmi, které nezná mu trvá než se otrkne a mlčí... Děkujeme za přání a za návštěvu :) Šárka S.

      Vymazat
  2. Veliká gratulace Křemílkovi, je z něj nádhernej klučina.
    Super fotky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!