pondělí 13. března 2017

...dort mrkvový...

... tak to je on, ten můj první mrkváč... a víte co? ... rozhodně není poslední...
... uchvátil mě poprvé, když jsem po upečení piškot rozkrojila a uviděla tu jeho krásnou strukturu...
... a uchvátil mě podruhé, jen co jsme ho všichni po obědě ke kávě zakrojili...

... doma jsem to nepřiznala, i když si myslím, že můj drahý něco tušil, když mě viděl ráno loupat a strouhat půl kila mrkve :)... obezřetně se hned ptal, co bude k obědu :)))... a tak, co dortu skládá největší poklonu je fakt, že uchvátil i jeho ;)






... chystám se ho zopakovat hned na Velikonoce, ale možná ho zkusím jako muffiny... uvidíme ;)
... co se týče receptu, tak jsem si pročetla asi tři, co jsem našla na internetu a tak nějak si je promíchala... akorát místo oleje jsem dala rozpuštěné máslo...
... krém je Lučina s cukrem a trochou mascarpone a citronovou šťávou...

... největší práci asi daly ty malé mrkvičky... :) je to obarvený marcipán gelovými potravinářskými barvami (... a jestli jako já začnete panikařit, že na poslední chvíli neseženete oranžové barvivo, tak prosím - je to kombinace žluté, do které jsem zamíchala po kapkách červenou... ano, úsměvné, ale bohužel se mi to stalo... mě, která míchá barvy skoro obden :)))...

... venku je krásně, Terezka se vyspinkala, tak balím prcky ven... dopoledne jsem se dala do úklidu a třídění hadříků po prckách a už mě z toho chytá amok...
... sobota opět byla krásná a já po obědě a oslavě,když si Terezka dávala šlofíka, se stihla, za Křemílčí asistence samozřejmě, ještě trochu pohrabat v hlíně a zkulturnit zahrádku a dvorek po zimě... 
... a v neděli si děti užívali tatínka a já se ztratila a poctivě pracovala v ateliéru... takže vzkaz pro ty, kdož se pídí po novinkách v regálku ;)... něco malého bude ;)


Krásné pondělí!!!
Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Mrkvové jsou nejlepší, a to jsem se jim léta bránila.
    Tenhle vypadá famózně.
    Pěkný den, Šárko.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to tak měla... na jednu stranu mě to lákalo, na druhou jsem se bála výsledku... :)
      Díky moc ;) Š.

      Vymazat
  2. ten je parádny ... určite sa za ním zaprášilo ... :) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zaprášilo ;)... skoro bych upekla další... :DD
      Díky moc Lauro :) Š.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!