pátek 31. března 2017

Aninka a Andulka...

... jejdanánky, jak mi tohle chybělo... sem tam vytvořit něco drobného pro radost... poslední měsíce pracuji víceméně na obrazech na výstavy či vašich přáních... a v obou případech zveřejňuji výsledky jen sporadicky, takže to mohlo vypadat, že jsem štětce s barvami pověsila na hřebík...:) ... 

... ale protože mě už nějaký pátek trápí tvůrčí krize u jedné ze zakázek, potřebovala jsem si trochu od toho všeho odbočit... otevřela šuplík s věcmi odloženými "na někdy" a vylovila tam tyhle vařečky... 

... a tak jsou holky andělský na světě... Aninka a Andulka... andělky pro všechny hospodyňky, jsou slušně vychované, přátelské, moc toho nenamluví, ale umí krásně poslouchat a vykouzlit úsměv na tváři ;)









... jedná se o dekoraci :) míchat guláš s nimi rozhodně nedoporučuji ;)

... k mání tu... :)

Děkuji za vaši návštěvu a užívejte pátku moji milí!!!

Vaše Šárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!