čtvrtek 23. února 2017

...únorově do růžova...

... únor bílý pole sílí, říká se...
... nu, alespoň u nás by bílého sněhu venku opravdu pohledal (vystřídalo ho parádní blátíčko)... a bílá je pryč i doma...v obýváku ladím jemnou růžovou... únorovou...
... když si představím měsíce barevně, tak se mi u únoru prostě vybaví jemně starorůžová... máte taky měsíce spojené s barvami?... nebo možná mám trochu profesionální deformaci...?

... tulipány mi tu vydrží dlouho... jediná výhoda chladnějšího podkroví, kterou večer zachumlaná pod dekou moc neoceňuji :)
(ale jakmile se do oken opře sluníčko, hned je to znát ;))





... a když už jsme na té návštěvě, tak dnes trochu širší záběr... já vím, není to obývák jako vystřižený z designového časopisu o bydlení... i televize má už taky nějaký ten křížek na krku, ale funguje a mám k ní citové pouto - byla to první věc, hned po pračce, kterou jsem si pořídila, ještě za svobodna, z prvních výplat, do mého nového bydlení, stála tenkrát 20tis!!!!...což byla dost šílená pálka (no ona je i dneska, co si budeme povídat že? :)... až doslouží, tak s ní půjde pryč i původní podstavec a pak asi přijde čas nějakých změn ;)
... zatím je to takový pelmel, který ale společně funguje, co myslíte? ;)...
(a možná se ke mě aji víc hodí ;))





... a pak se probudí skřítci... a hned to tu ožije ...





...a moje chvilka vyčerpána...

Mějte krásný čtvrtek - u nás vykouklo sluníčko, ale je zároveň obrovskej vítr, tak doufám, že mi Křemílek na procházce neuletí ;)

Vaše Šárka ♥


4 komentáře:

  1. Krasne to mate :-) a trochu zavidim..ja ted spis dekorace sklizim..s kazdym centackem na rustu dalsi a dalsi :-) Jirik je drak a nic pred nim neni v bezpeci...uz vyleze i na jidelni stul a vsechno ho desne zajima..inu..kluk jak ma byt..:-) Innka

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda, u vás je tak milo a útulně!!! Bydlení s duší!!! A ta úžasná andělka na stole - tak to je úplná bomba. Díky za možnost nakouknout. Mějte se krásně a ať jsou prckové i vy v poho. Srdečně zdraví Lu z Moravy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to mě moc potěšilo Lu ;) posíláme pozdravy a přejeme krásné přicházející jarní dny;) Š.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!