pondělí 6. února 2017

tak jsem se hecla... konečně...


... s příchodem nového roku chodí ruku v ruce předsevzetí, to je jasná věc... všichni si slibujeme a plánujeme... a buď si opravdu jdeme za svým a na konci roku se poklepeme po rameni a nebo se tváříme, že to vlastně žádné předsevzetí nebylo a najdeme miliony důvodů proč jsme ho nesplnili... 
... známe to, že? :)...

... já nejsem vyjímkou a vždy se na ten příchod "něčeho nového" a na "začátky s čistým stolem" těším a rozhodně plánuji... a ano, mnohdy zůstane jen u těch plánů a já si pak jen povzdychnu a zakroutím nad sebou hlavou a slíbím si, že příště už FAKT musím...

... a co je nejběžnějším předsevzetím?... áno... ZHUBNU!!!...
... a já opět nejsem vyjímkou :)... jsem strašně průměrná :)))

... po porodu mi šly kila krásně dolů, v létě jsem neměla nic navíc, JENŽE... 
... únava...ta mě v posledních měsících provází často... je to prostě daň, kterou mi nevadí platit... ale mám takovou blbou vlastnost a to - že únavu si kompenzuji paradoxně jídlem... tak ono je logické, že když tělo vydává musí aji přijímat... a proč tedy píšu "paradoxně"?... já totiž se nezačnu pídit po tom, která potravina mi dodá tu potřebnou energii a nesáhnu po něčem zdravém, nabušeném vitamíny a minerály a všemožnými dobrými látkami... já sáhnu po čokoládě a tukách... takže do sebe cpu všechny ty kalorické "dobroty", v domnění, že mě to nabuší sílou a doplní kalorie a energii, kterou potřebuji a světe div se, já se pak cítím víc unavená, tlačí mě žaludek a v neposlední řadě i džíny... :)

... ano, jím samozřejmě většinou zdravě, kor když vařím a krmím ty svoje prcky.... ale pak to na mě padne a já spořádám čokoládu, hamburger, pizzu, hranolky a piju kolu - kterou normálně vůbec nedávám...

... pohyb kolem dětí a domácnosti mám, naštěstí, takže to není furt tak hrozné, ale už je pravda, že se nezačínám nějakou dobu ve svém těle cítit... začíná se mi ztrácet pas a kolem břicha se tvoří nepříjemná pneumatička, která začíná být po dopnutí džínů pěkně vidět... a i ty tvářičky jsou takové hezky kulaté, jen do nich štípnout...

... ač bych za chvíli mohla být mistrem ve vzpírání (ono se to nezdá, ale vajíčko s mrnětem se fakt pronese a Křemílek od té doby co vidí, že se nosí miminko chce hodně nosit a chovat taky... a to dává už docela zabrat...) ... ale kdybych měla doběhnout na autobus u nás na zastávce (která je asi 20m od branky), tak si dovedu živě představit, jak mě v autobuse sbírají a davají umělé dýchání...

... takže v lednu jsem se psychicky připravovala a od února plním...

... cvičím doma, zatím, od března budu mít cvičící parťačku  a tak mi půjde líp se vykopat z domu... 
... takže mám ještě celý únor na to, vymyslet plán co se skřítkama :)
... a mě tohle cvičení doma vyhovuje... jde o půlhodinku, kterou si když malá spí lehce najdu, Křemílek tu hopsá se mnou, ale spíš se válí po dece a křičí na mě "maminko, taky lehnout"... pak si dám sprchu a zjistila jsem, že když se do toho pustím kolem 14-15hod, tak mě to nakopne a nabije příjemnou dávkou endorfinů na celé zbývající odpoledne, kdy jsem se většinou už kolem čtvrté hodiny cítila, že bych zavřela oči a spala ... nebo jedla... "dobroty"... :)

... a samozřejmě, že necvičím jen tak něco ze sebe... to bych tu poskakovala jak koza s ukopnutým palcem... a zmohla bych se tak na sedylehy... ale vrátila jsem se k osvědčené Jillian Michaels 30 Day Shred... už jsem jednou (asi tak 5let zpátky) podle ní cvičila a dařilo se... 

... jestli se bude dařit aji teď, tak to se určitě dozvíte ;)... původní hodnoty mého těla mám zapsané a nezlobte se, ty radši zveřejňovat nebudu - zatím ;)

... a rovnou přiznávám, že své nájezdy a hodování bez hranic rozhodně omezím, ale rozhodně si nemíním vyloženě odpírat, protože na ně zákazy fungují přesně naopak... :)... ale budu mlsat s mírou ;)

... znáte zmíněné cvičení? a máte zkušenost?... budu ráda za váš názor ;)
... a jestli neznáte, tak můžete juknout třeba tu ...
... na internetu lze určitě stáhnout, já ji našla v PC ještě uloženou ze starých časů ;)

... tak se mějte moji milí ;)... já čerstvě doplněna endorfiny jdu připravovat véču a protože mám nahromaděné bílky v lednici, tak mám v plánu upéct minipavlovu... (a už je to tady ;)))

... krásný zbytek dne!!!...
Vaše Šárka ♥




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!