čtvrtek 2. února 2017

rýma do domu, tužku do ruky...

Skvělý !! Tak už je zase tady... to to bez nás moc dlouho nevydržela. Za to my, my jsme si to bez ní užívali na plné pecky. Ale prý jsme její dobrý kámoši a strašně se jí po nás stýskalo... Vešla bez zaklepání, bez varování, prostě rovnou jenom tak. Na férovku.

... rýma jedna pitomá!!...

... aspoň tu Terinku mohla ušetřit... trocha pochopení s tím, že jí rostou snad všechny zuby najednou by neuškodila, protože už takhle se chudák budí a budí... a k tomu ještě plný nos... tak pro jistotu snad prý vůbec nebude spát... vydržela to včera do jedné do rána... upf!!... je zajímavé, že když ponocuji v aťasu, tak druhý den nemám takový problém, jako když ponocuji se řvoucím (... nedá se bohužel říci s brečícím, protože naše malá princezna, pokud se jí něco nelíbí či trápí či bolí, tak fakt ŘVE!!) mímem v náručí...
... Křemílek se, se stěžováním si na "bubáky v nose", budil průběžně celou noc a k ránu asi hodinu kašlal, než se mi ho podařilo ještě aspoň na půl hodinky uchlácholit a uspat, ... a já si musela vzít ve 3hodiny v noci paralen, protože když už to vypadalo že všichni krásně spí a já můžu zabrat taky, tak jsem přes bolest v krku nemohla usnout...

... a tak u nás zase voní čaj s medem, zázvor a cibulový sirup ...

... to prý rýma nemá ráda a já rozhodně nemám ráda nezvané a nevítané hosty...

... a tak jsme s prťaty najeli zase na klidnější domácí režim... stavíme a bouráme Duplo 

a taky malujeme... jak jinak... a Křemílek mě na svůj věk překvapuje čím dál tím víc...

 ... poznáte šneka? :) mě tím dostal... :)


... a tady traktor, letadlo a bagr s pásy... 
("motor" traktoru jsem mu namalovala já a pak jsem šla přebalit miminko a mezitím Křemílek domaloval zbytek...) 





... a i doma nosíme čepice...



... ne to byl jenom vtip ;))

... tak mějte krásný zbytek dne!!! ... a jestli vám chybí už taky sluníčko, tak vám jedno posílám... a slovy našeho malíře "s velkýma zubama..."


Vaše Šárka ♥

1 komentář:

  1. Křemílek je moc šikovný, roste Vám konkurence :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!