pondělí 13. února 2017

...mlsáme aneb moje první minipavlova...

Zase bylo třeba vyškvařit sádlo... a zase mi z něj zbyly škvarky. 
Sádlo se u nás spotřebovává opravdu rychle, ale škvarky nějak, ač neúmyslně, nedocenějume. Vložím je ve sklenici do lednice a rychle na ně zapomenu... takže si tam hezky hoví dokud tu není další nová várka a já si povzdychnu... 
Občas se mi povedou udat, ale pravdou je, že kolikrát mě ani nepadne se zeptat, jestli by o ně někdo nestál...

... a protože minimalizovat zbytečné habání je mým letošním cílem, tak jsem se zkusila pustit do škvarkových placek... 

... a povedly se, to teda jo... a můj milovaný vyslovil přání, že je musím brzy zopakovat, takže dokud se jich nepřejí, je o škvarky postaráno ;)

... a proč tu blábolím o škvarkách, když jsem vám slíbila sladkou minipavlovu?... oni ty placky vlastně můžou za to, že jsem se do ní pustila... zbyla mi sklenice bílků a to je u mě další potíž - jak mi zbude bílek, tak ho tak dlouho plánuji spotřebovat až ho nakonec vyleji... 
... ale tentokrát ne...

(...mám dvojitou úspěšnost spotřeby surovin ;)... plácám se po rameni a moje ego vzorné hospodyňky povyrostlo o pár milimetrů...)

... už dlouho jsem přemýšlela nad tím, že ji musím vyzkoušet, ale protože jsem nikdy nedělala ani sněhové pusinky, tak jsem si na ní nějak netroufala... ale nedávno jsem viděla někde obrázek a ukápla mlsná slina... a můj drahý měl ty narozeniny a dort bude až příští týden a tak jsem se do ní pustila...
... když jsem lovila na internetu recepty, tak mě zaujaly tyhle miniverze...
... a tak jsme si v neděli zamlsali a já se zamilovala!!!

... nikdy jsem jí předtím ani neochutnala, a tak nějak jsem si jí představovala jako velkou křupavou laskonku, ale výsledek předčil jakákoliv očekávání... křupavost na povrchu a uvnitř jako obláček... 
... bílky už nám rozhodně nikdy nezbydou :)))





... seděla jsem u trouby jako u televize... asi zrůžověla víc jak by měla, příště to zkusím vychytat, ale na chuti jí to nijak neubralo...
... měli jsme se šlehačkou i zakysanou smetanou...
... a malinama...


... a příště už o tom, jak dopadla "moje" oslava ;)

Vyšlápněte při pondělku do úspěšného týdne a rozmazlujte se ;) !!!

Vaše Šárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!