středa 1. února 2017

... krabičky pro cedulky...

... po všech těch příspěvcích plných sladkého pokušení zase trochu pracovní nota... :)

... několikrát už mi od vás dorazila zpráva, kde jste vyjádřili obavy ohledně poškození keramických cedulek během cesty k vám, tak jsem si řekla, že vám připravím tenhle blog, o tom, jak jsou cedulky balené a že se vůbec nemusíte bát ;) ... 

... původně jsem posílala cedulky obalené pouze bublinkovou folii (hodně a hodně moc obalené :)), ale pak jsem hledala na internetu a objevila tyhle parádnický krabičky...

... od té doby každá cedulka "bydlí" v jedné krabičce a má tam tolik bublinkové folie, co jen se tam vejde... takže si andělíčci spí cestou jako v peřinkách ;)

... a zároveň je krabička praktická, když ji máte třeba jako dárek ;) ... stačí jen vyměnit "cestovní balící papír" za ten váš ;)...








 ... zatím všechny cedulky dorazily do nových domovů v pořádku (ťukám na zub...;))... 

... tak mějte krásnou bílou středu ;)...

Vaše Šárka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!