sobota 25. února 2017

... a je to...

... už v županu se choulím pod dekou... Šiška tu vedle mě přešlapuje a vrní jak vlak motorák... děti jak andílci oddechují v postýlkách, usnuli dneska jak na povel a já s nimi, ještě dřív než nám tatínek dovyprávěl pohádku :)... ani se nedivím :)...  Terezka, ta v tom všem zapomněla i na odpoledního šlofíka, ženská no, přeci si něco nenechá ujít ;)

... před chvílí jsem se vzbudila, dala rychlou sprchu, ale pořád mám pocit, že stejně napůl spím ... můj drahý je na klasické sobotní "schůzi" ... po celém domě se od stropu snáší hejna barevných balonků a kuchyň je plná zbytků oslavy... chtěla jsem to původně ještě poklidit, ale obávám se, že to na mě asi počká do zítřka... nebo spíš určitě...



... ty balonky to byl hit odpoledne... a každé dítko si jich i pár odnášelo hrdě domů, a ani se nedivím, já sama jako malá balonky zbožňovala, natož tyhle "létací" :)... i Křemílek si jeden propašoval do ložnice... a když se mi od sousedů naskytla možnost půjčit si hélium, tak jsem prostě neodolala...


... opět jediná společná fotka... :)





... byl to parádnický šrumec, ale stálo to za to ;)




... ale teď už DOBROU NOC :)...

Vaše Šárka

PS: nějaká fotka bude, ale musím se jimi prokousat ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!