středa 8. února 2017

... plánuji oslavu, ale PSSST!!!...

... tak jsem uvedla děti trochu do relativního klidu (Terezka si dává dvacet a Křemílek dlabe hroznové víno, ale ani tak tu pusu stejně nezavře :))... a jdu sepsat nákup a plán na páteční večer...

... plánuji totiž oslavu... tajnou ;)

... zítra to bude pětatřicet let, co je můj drahý na světě... a z nějaké důvodu se letos rozhodl, že nic slavit nebude... no tak bude... akorát o tom ještě neví... :)

zdroj internet, koláž


... uspořádat takovouhle tajnou oslavu byl vždycky můj malý sen, tak nesmím nic nechat náhodě...

... sice jsem se už dvakrát skoro prokecla... a taky, jak jsem zvyklá s ním všechno řešit, jsem už měla několikrát nutkavou touhu mu něco ohledně příprav sdělit, naštěstí jsem si uvědomila včas a tak doufám, že ty dva dny to ještě vydrží... 

... představuji si tu situaci jako z filmu :)... můj drahý přichází večer domů, je zhasnuto a tak si říká, že jsem se asi zdržela u babičky a dědy... nepřijde mu to divné, protože by to nebylo poprvé :)... vejde do kuchyně a když rozsvítí nebude se stačit divit ... celá parta ho bude vítat s výkřikem "překvapení!!!" a nesmím zapomenou na frkačky a čepičky ;)... a možná prskavky, ty se určitě budou taky hodit...

... dort péct nebudu (to si nechám na rodinnou verzi oslavy), na sladký u piva a vína nikoho stejně moc neužije, spíš studený talíř, miniřízečky, šneky z listového těsta, nějaké jednohubky a křupání... 
... možná ani nezůstaneme doma, ale vydáme se někam za kulturou... večer je pak otevřen jakékoliv možnosti...

... dar máme...
... takže...

... krásně naplánováno že, tak doufám, že se pak nebudu divit já :)... 

... a bude to i velká premiéra pro skřítky... poprvé budou oba přes noc mimo domov... děkuji moc babičkám!!!... ale bude mi těžko a smutno... :( ... každopádně věřím, že večer mé smutky rozptýlí ;)

... táák plány a seznamy schovávám zase zpátky do diáře a jdu se balit, dneska můj drahý dorazí domů dříve, bude se těšit společnosti dětí a pro změnu se  půjdu hodit do klidu já... na jógu... :) ...

... plánovali jste někdy "tajnačku"? ... a povedlo se?

... já vám určitě poreferuji ;)...

Vaše Šárka



2 komentáře:

  1. Dnešní příspěvek mne opravdu pobavil a jsem zvědavá na výsledek. Hlavně se neprokecnout, to znám. A držím pěsti. Hezkou oslavu.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak co, povedlo se? :-) Innka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!