pátek 24. února 2017

... a zase budeme slavit...

... mám za sebou už dvě hoďky v aťasu, a zachumlaná zase zpátky v peřinách až po bradu  si vychutnávám nakumulované teplo... venku to pěkně řádí, slyším jak vítr rumpluje na komíně. Terezka ještě oddychuje v postýlce a Křemílek chrní nalepený na mě... zavrtí se a odkope... Přikryji ho a on se na mě ještě víc namáčkne. Miláček. Koukám jak skrz žaluzie začíná svítat... 

... v hlavě sestavuji seznam... dnes velké plánování a přípravy na zítřejší oslavu... a to rovnou dvojitou... 



Původně se teď měl slavit Terezky rok a za necelých 14 dnů měla být oslava pro Křemílka, jenže všechny děti  by se nám nepodařilo dát dohromady jindy jak teď a tak v sobotu u nás bude "kinderpárty" pro oba ;) ... a příští týden to oslavíme jen s prarodiči... takže z toho vlastně vyjdou ještě líp :) ... dvě oslavy, dva dorty - no kdo by to nechtěl :))

...seznam se plní... musím si vzít radši tužku a papír ;)

... a musím jít, začíná se to probouzet a ač mě den začal už ve 4 ráno, tak teprve teď začíná na plný plyn, však to znáte ;)...

Krásný pátek moji milí a pozor,ať v tom větru neulítnou čepice! ;)

Vaše Šárka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!