sobota 4. února 2017

... sobotní... jarně naladěný...

... už od minulého týdne si pravidelně nosím domů dávku instantního jara... dalo se čekat, že to bez nich do konce ledna (jak jsem si tak trochu slíbila, no...) nevydržím :)..   jak já už se na ty tulící se krasavce ve váze těšila...
... v obýváku bílé... v kuchyni se střídají barevné...






... a víte co, pomáhá to... i když je venku pošmourno, mlhavo a já mám pocit, že mi trochu dochází baterka, tak se na ně podívám, pohladím... zahřeje to u srdce, pohladí duši a vykouzlí úsměv na tváři a zase mám chuť i do věcí, do kterých se mi normálně nechce ;)

... i když dneska byl tak krásný den, že to hladilo na duši samo :) ... zrovna jsme se vrátili z venku... trávili jsme tam celé odpoledne... Křemílek odpadl zachumlaný pod deku na křesílku v kuchyni, doplňuje kalorie rohlíkem se šunkou a kouká na pohádku, Terezku to zmohlo a chrupká (ale budu ji muset vzbudit, jinak neusne večer)... a já se přiznám, že si taky uvařila čokoládu a dávám si chvilku ;) ... než půjdu vyměnit myčku a složit prádlo ze sušičky, do čehož se mi nechce, ale vyhnu se tak tomu, že ho potom nebudu muset žehlit, takže se přemůžu... ;)

... vypadá to, že vyvětraný skřítci by dneska mohli rychle vplout do krajiny snů a že já bych mohla zaplout k barvám... energie mám dost, protože jsem dneska spala celých 6hodin v kuse!!! ... a to je neskutečná nádhera :)

... a taky jsem včera večer byla venku!! ... vyrazili jsme si na "dámskou jízdu" (to "i" je tam správně, byl s námi jeden muž ;)) na večeři do indický restaurace a pak ještě na chvilku do hospůdky... byla jsem autem, takže jsem byla o vodě s citronem, ale za to břicho jsem si natlačila znamenitě ;)... a nebudu lhát, chvilku vypustit z hlavy každodenní domácí rituály stálo za to ;)... 

... krásný zbytek dnešní krásné soboty, moji milí!!!...

... a ještě malý kvíz na konec :)... najdi Šišku... :)


... já ji všimla asi až 10min poté, co jsem fotku vyfotila :)))...

Vaše Šárka ♥


2 komentáře:

  1. Proc mam tendence skoro u kazdeho clanku psat, ze je to jak kdybych to psala ja.. :-) tulipany si ted s touhou po jaru taky pravidelne kupuju a nekolikrat denne se nad jejich krasou rozplyvam :-) ..a 6 hodin spanku uprimne zavidim..to se mi snad jeste nepodarilo..Jirik ac uz 15 mesicni si dava budika po 2 hodkach..maximalne - vyjimecne 4 :-) Krasny zbytek vikendu Innka

    OdpovědětVymazat
  2. Také miluji tulipány. Minulý týden bílé, tento týden mám již žluté. Ty mi připomínají jaro víc. Ještě až vyměním červené prostírání za oranžové, budu si do jara kupovat tulipány v odstínech žluté a oranžové. Těším se na jaro!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!