úterý 14. února 2017

14.únor...

... asi jsem tak trochu stará škola, ale u nás doma se svátek sv. Valentýna nějak nezabydlel... možná je to dané i tím celým komerčním kolotočem okolo, kdož ví... 
... každopádně jsem celkem nedávno zjistila, že 14.únor je mezinárodním dnem darování knih, a to mě, přiznám se, zaujalo mnohem více ;) ... a protože můj drahý i já se rádi noříme do psaných příběhů, tak na něj bude dnes večer čekat malý balíček ;)...



... a co vy? ... slavíte Valentýna?... a co darovat s květinou třeba nějakou knihu? ;)... čtete rádi?...

Každopádně, ať už je to jakkoliv, užijte si dnešní krásný den naplno a JENOM a JENOM dle VAŠICH představ!!

Vaše Šárka ♥

PS... a bude-li vám do knihy chybět záložka (třeba jako mě :)), klidně se ozvěte a určitě s tím něco uděláme ;)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!