středa 4. ledna 2017

Velkej brácha...

... v posledních dnech mě Křemílek hodně překvapuje... stále více a více vyhledává přítomnost miminka... což je u nás hodně velká změna...

... třeba včera, připravila jsem Terince kaši k večeři a než jsem se otočila, tak Křemílek už seděl na stole a volal, že on nakrmí miminko sám... 

... a vzal to tak hezky zodpovědně, že jsem ho nechala a jen hlídala aby lžička miminku neskončila až v krku... :)

... jako je jasné, že kaše byla všade... že jsem měla přidělanou práci s úklidem, ale víte co, mě to za to stálo :)... řechtali se u toho oba a já si myslím, že to bylo k dobré věci...




... a nezapomněl ani vyfoukat, kdyby byla kaše náhodou horká :)))

... fotky upatlaných miminek sama moc nemám ráda a tak se omlouvám, takhle opravdu bude ojedinělá, ale aby byla dokumentace kompletní, tak tohle je foto po večeři :))... takže šup do vany ;)

... mějte krásný večer!!...

Vaše Šárka ♥


4 komentáře:

  1. Super práce velkého bráchy :o)šikulka!

    OdpovědětVymazat
  2. Máte skvělého pomocníka a jak je zapálenej pro práci. Z fotek je vidět, jak naznačuje - hááám. Super fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, přesně :)... bylo to tam "háááám mimino..." :) Díky!! Š.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!