čtvrtek 5. ledna 2017

SNÍH...

... jupí!!... tak napadl i u nás...
... nejsou to sice bůhvíjaké závěje, ale i tak se raduji :) ...

... pár fotek ze zahrady... 









... už máme připravené sáňky a Křemílek se těší na sněhuláka...

... jenže se začínám obávat, že zůstaneme jen u těch plánů... dneska jsem totiž Křemílka ukládala s teplotou :( ... ZASE... na nic bolavého si nestěžuje a byl v posledních dnech v pohodě...  dostal sirup a usínal hodinu a půl... to má vždycky když hicuje, je hrozně neklidný... takže čekám, že se co chvíli probudí... u Terezky jsem už od uložení byla také 3x... tak kdoví jak to všechno nakonec bude...:( ... já fakt nevím, my se z toho snad nevyhrabem :( ... 

Tak krásný večer, moji milí!!... já jdu na chvíli ještě za pracovní stůl, než mě skřítci povolají, protože jestli pak vedle Křemílka ulehnu, tak už určitě nevstanu ;)
Dobrou noc!!!

Vaše Šárka






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!