úterý 31. ledna 2017

... sladké završení...

... krásný večer, moji milí! ... zajímá vás jak to dneska všechno dopadlo? ...

... tak cesta na Prahu byla vzhledem k ledovce tady u nás radši odložena... celou dobu padaly zmrazky a ani babička s dědou se k nám nedostali aby si vyzvedli Křemílka... a pak jsme koukali na internet, kde hlásili nesjízdnost nějakých silnic, tak jsem si řekla, že nemá smysl něco riskovat a zkusíme to v pátek :)

... a protože dneska prostě byla dobrá konstelace, odporoučel se mi pro jistotu do věčných lovišť telefon...

(... nebudu se tu už rozepisovat o tom, jak jsme vyrazili na poštu a v půlce cesty jsme se museli vrátit domů, protože Křemílek neměl kolo jako Ironman - to vám budu vyprávět zase jindy ;)... a jak doma objevil kus polystyrenu a se slovy, že je myš ho rozkouskoval po celé kuchyni a spolu se Šiškou se v něm vyválely a roznosili ho tím pádem všade po bytě... že se pak pustil do hry s miminkem a byl jí tak zaujatý, že zapomněl, že se mu chce kakat a co myslíte... pustil to do kalhot a já se fakt už musela smát... protože tohle opravdu nevymyslíš ;))

... to prostě nešlo završit jinak, než pořádně doplnit kalorie, namíchat těsto a udělat si pořádnou várku sladkých vaflí...
... s malinami...
... a agávovým sirupem...



... a jedna, pořádně cukrem nadupaná porce od Křemílka, čekala na tatínka, až se nám vrátí večer z práce... no radost měl velikou... hlavně z toho cukru :)) ... jenže Křemílek mu pyšně talíř předal, že je to porce pro tátu, že to uvařil on, malej kuchař a kontroloval, jestli tatínek všechno snědl :)))





... takže na zítra tatínkovi připravíme jako kompenzaci slanečka ;)...

... chtěla jsem jít dneska večer pracovat, ale ve finále jsem nic velkého nezačínala, jdu to radši zaspat, naší princezně se klubou 4 zoubky najednou, takže každá chvíle spánku navíc je znát ;)

... mějte krásnou dobrou noc!!...

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. Vafle, ty miluji. Pro inspiraci, jestli chcete vyzkouset citronove vafle, tak zde muj oblibeny recept - http://blog.decodoma.cz/3-tipy-kam-s-citrony/ ;) Paja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na recept a je úplně stejný jako tento, až na ten citron ;) tak díky za tip, určitě je zkusím ;)...a ten citronový krém nemá chybu!... miluji ho ;) Zdravím moc Š.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a pokud mi budete chtít zanechat komentář, předem moc děkuji ;) Vážím si toho a uděláte mi určitě radost ;)!